بااعلام یک افشاگر معتبر، معرفی وان پلاس واچ ۲ به تعویق افتاده و از این دستگاه در تاریخ ۷ اسفند ماه در کنگره MWC 2024 رونمایی خواهد شد.

فردا شرکت وان پلاس قرار است ۲ گوشی وان پلاس ۱۲ و وان پلاس 12R را در بازار جهانی عرضه کند. البته گوشی وان پلاس ۱۲ پیش از این معرفی و در بازار چین عرضه شده و 12R هم نسخه با تغییر نام تجاری و به نام وان پلاس Ace 3 در بازار چین عرضه شده بود که باتوجه به بازار بزرگ کشور چین، حرکت عجیبی نیست و اغلب شرکت‌های چینی از جمله شیائومی این سیاست را دنبال می‌کنند. اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت وان پلاس فقط ۲ گوشی در سال ۲۰۲۴ عرضه کند و یک ساعت هوشمند هم قرار است چند هفته بعد راهی بازار شود.

این گزارش از سوی یک افشاگر قابل اعتماد به‌نام Max Jambor منتشر شده است. براین اساس، ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ در کنگره جهانی موبایل MWC 2024 که اواخر فوریه (اوائل اسفند ماه) برگزار می‌شود معرفی خواهد شد. البته پیش از این گمانه‌زنی‌هایی درباره معرفی آن در کنار ۲ گوشی جدید وان پلاس منتشر شده بود، اما به‌نظر می‌رسد تاریخ معرفی ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ به تعویق افتاده است.

تاریخ مرفی وان پلاس واچ ۲

براساس شایعات قبلی، وان پلاس واچ ۲ از نمایشگر دایره‌ای شکل AMOLED با رزولوشن ۴۶۶×۴۶۶ بهره می‌برد. در لبه کناری آن یک دکمه قرار گرفته است که به کنترل دستگاه کمک می‌کند. همچنین این دستگاه به تراشه اسنپدراگون W5 نسل یک مجهز شده که در کنار نسخه پلاس، آخرین تراشه‌های کوالکام هستند که برای ساعت هوشمند طراحی شده‌اند. بااین حال درکنار آن یک تراشه کم‌مصرف BES 2700 برای بالا بردن طول عمر باتری قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین نکات این دستگاه هم استفاده از سیستم‌عامل WearOS 4 گوگل است که آن را به دومین ساعت وان پلاس با این سیستم‌عامل تبدیل می‌کند.

بااستفاده از سیستم‌عامل گوگل به‌جای RTOS، ساعت هوشمند وان پلاس می‌تواند مانند نسخه‌های سامسونگ و گوگل به بیشتر اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های ساعت هوشمند مجهز شود که قطعا مسئله بسیار مهمی برای کاربران است. هنوز دامنه قیمتی و بقیه مشخصات سخت‌افزاری ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ مشخص نشده است، اما به‌محض معرفی یا درز اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق وب‌سایت علاالدین از آن مطلع شوید.

اخبار مرتبط: