گزارش‌ها نشان می‌دهد قیمت جهانی وان پلاس ۱۲ و وان پلاس 12R با یک برچسب فوق‌العاده عالی به‌همراه بهترین مشخصات سخت‌افزاری به‌زودی درتاریخ سوم بهمن عرضه می‌شود.

طی سال‌های گذشته، کمپانی وان‌پلاس به‌لطف گوشی‌های پرچم‌دار اقتصادی و میان‌رده‌‌ای که تولید می‌کند در بازار جهانی شناخته می‌شود، اما برخلاف میل همیشگی، دنیای گوشی‌های هوشمند تغییرات زیادی داشته و این سازنده مطرح چینی باید با موج همراه شود تا بتواند به‌رقابت با بزرگان ادامه دهد. برهمین‌اساس، وان پلاس ۱۲ و وان پلاس 12R با قیمت نسبتا بیشتر درمقایسه‌با نسل‌های گذشته به‌فروش می‌رسند، اما بازهم برای کاربران با بودجه‌های محدود قیمت مناسبی دارند که آن‌ها را برای چندین سال از خرید گوشی بی‌نیاز می‌سازد؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از این خبر می‌پردازیم.

همان‌طورکه می‌دانید، وان پلاس ۱۲ یک گوشی پرچم‌دار با مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده پیشرفته و چشمگیر است که از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با ۲۴ گیگابایت حافظه رم به‌همراه سیستم خنک‌کننده دوگانه اشاره کرد. درحقیقت، مجموع موارد بالا درکنار سایر سخت‌افزار گوشی هوشمند وان پلاس ۱۲ را به یکی از مورد انتظارترین محصولات در بازار جهانی می‌کند که برچسب قیمتی آن از 799 دلار شروع می‌شود. درمقام‌مقایسه، وان پلاس ۱۲ قیمت بسیار پایین‌تری از رقبای اندرویدی مانند شیائومی ۱۴ و گلکسی S24 دارد که برای هریک از آن‌ها باید بالای 1000 دلار پرداخت کرد.

OnePlus 12

ازسوی‌دیگر، اگر بودجه محدودتری دارید به‌سادگی می‌توانید نسخه پرچم‌دار اقتصادی وان پلاس 12R را انتخاب کنید که با برچسب قیمتی 499 دلار در بازار جهانی عرضه می‌شود. باتوجه‌به مشخصات سخت‌افزاری، مانند تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به‌همراه سنسور سونی IMX890 و همان سیستم خنک‌کننده، به‌نظر می‌رسد ارزش خرید بالایی دارد، چراکه از حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم نیز برخوردار خواهد شد که درنهایت چندین برای شما به‌عنوان یک گوشی هوشمند به‌روز کار می‌کند. بااین‌حال، اگر دستگاهی قدرت‌مند‌تری می‌خواهید باید به سراغ نسخه اصلی بروید.

علاوه‌براین، باید اشاره کنیم کمپانی‌های وان‌پلاس و اوپو از زیرمجموعه‌های BBK محسوب می‌شوند که اصولا دستگاه‌های مشابهی را تولید و روانه بازار می‌کنند؛ برهمین‌اساس، سری اوپو فایند X7 وارد بازار جهانی نمی‌شود و جایگزین آن وان پلاس ۱۲ خواهد بود که مشخصات فنی بهبودیافته‌ای دارد که احتمالامورد استقبال بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد. همچنین یادآوری می‌کنیم وان‌پلاس ۱۲ و و وان پلاس 12R در تاریخ 23 ژانویه مصادف‌با سوم بهمن‌ماه در جهان عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط: