شرکت وان پلاس از هوش مصنوعی OnePlus AI Music Studio رونمایی کرد که بدون نیاز به گوشی این شرکت، برای کاربران موزیک و موزیک ویدیو می‌سازد.

تاکنون ابزارهای متنوعی برای استفاده از هوش مصنوعی تولید شده که در زمینه‌های متفاوتی مانند کد نویسی، تحلیل متنی، ساخت و ویرایش عکس و ویدیو عرضه شده‌اند. اما امروز شرکت وان پلاس از هوش مصنوعی جدید خود رونمایی کرد که از قابلیت ساخت موزیک پشتیبانی می‌کند. این ابزار که OnePlus AI Music Studio نام دارد در دسترس عموم قرار گرفته است. نکته جالب این ابزار این است که علاقمندان برای استفاده از آن نیازی به خرید یا استفاده از گوشی وان پلاس ندارند.

OnePlus AI Music Studio برای کاربران سراسر جهان در دسترس قرار گرفته است و می‌توانند به‌سادگی و با استفاده از آدرس ایمیل خود ثبت نام کرده تا از آن برای ساخت موزیک بهره‌مند شوند. این ابزار از سبک‌های رپ و EDM پشتیبانی می‌کند. همچنین حالات متنوعی مانند شاد، پرانرژی، عاشقانه و غمگین برای انتخاب وجود دارد. علاوه‌بر آن مشخص شده که به‌زودی گزینه سبک پاپ هم اضافه خواهد شد تا کاربران از تنوع بیشتری برای ساخت موزیک مورد نظر خود برخوردار شوند. البته پیش‌تر وان پلاس تیزر وسیله‌ای برای ساخت موزیک را منتشر کرده بود، اما پیش از این کاربران فکر می‌کردند قرار است یک اسپیکر جدید روانه بازار کند.

OnePlus AI Music Studio With Audio and Video

پس از انتخاب سبک و حالت موسیقی، کاربر می‌تواند از میان طیف‌های مختلف موزیک یکی از گزینه‌های طبیعت، مطالعه و کار، سفر و بقیه تم‌ها را انتخاب کرده تا موزیک تولید شده متناسب با آن باشد. همچنین ۲ گزینه تصادفی و «موزیک ویدیو هوش مصنوعی» برای علاقمندان وجود دارد. سپس وب‌سایت از کاربر می‌خواهد موزیک خود را توصیف کند تا بر این اساس موزیک یا موزیک ویدیو ساخته شود. یکی از نکات جالب این ابزار، تولید نمونه‌های متفاوت در‌صورت دریافت ورودی‌های یکسان است. همچنین پس از تولید موزیک امکان اشتراک‌گذاری در وب‌سایت وان پلاس برای گرفتن لایک و شرکت در مسابقه و اشتراک‌گذاری از طریق لینک با نزدیکان وجود دارد.

همان‌طور که اشاره شد، شرکت وان پلاس برای آزمایش پلتفرم هوش مصنوعی جدید مسابقه‌ای را برای کاربران هندی، آمریکای شمالی و اروپایی برگزار کرده است. این شرکت ۱۰۰ موزیک را از کاربران هر ۳ بخش انتخاب می‌کند. البته شرکت‌کنندگان فقط تا ۱۷ دسامبر فرصت دارند موزیک خود را برای این شرکت ارسال کنند. برندگان این مسابقات، کوپن‌هایی را برای خرید از وب‌سایت وان پلاس دریافت خواهند کرد. همچنین شرکت چینی اعلام کرده که کاربران می‌توانند چندین مورد را ارسال کنند، اما کاربرانی که محتوای نامناسب ارسال کرده یا از قوانین کپی‌رایت پیروی نکنند رد صلاحیت می‌شوند. انتظار می‌رود این شرکت تا چند روز پس از اتمام مسابقه برندگان را اعلام کند.

نظر شما درباره هوش مصنوعی وان پلاس چیست؟ آیا از این ابزار برای ساخت موزیک استفاده کرده‌اید؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: