شایعه جدیدی منتشر شده که برخی از مشخصات وان پلاس پد گو شامل تراشه، باتری و دوربین‌های آن را فاش می‌کند.

شرکت وان پلاس قرار است ۱۴ مهر ماه از تبلت وان پلاس پد گو رونمایی کند. تاکنون برخی از مشخصات این دستگاه در صفحه‌فروش وب‌سایت‌هایی از قبیل آمازون قرار گرفته است. اما امروز شایعه جدیدی در شبکه اجتماعی X (توییتر) منتشر شده که بخشی از مشخصات وان پلاس پد گو را فاش می‌کند.

باتری وان پلاس پد گو

به گزارش «OneNormalUsername»، افشاگر X وان پلاس پد گو در ۲ نسخه با شماره مدل‌های OPD2305 و OPD2304 عرضه خواهد شد که اولی از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، اما نسخه دوم فقط از اتصال شبکه وای‌فای بهره می‌برد.

همچنین یکی از پیکربندی‌های وان پلاس پد گو به حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS ۲.۲ مجهز می‌شود. البته امکان عرضه این تبلت در پیکربندی‌های دیگر با حافظه داخلی ۱۲۸ یا حافظه رم دیگر وجود دارد، اما در این گزارش به آنها اشاره نشده است. این تبلت از تراشه هلیو G99 (نسخه‌ی با شماره مدل MT6789) و باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

وان پلاس پد گو به درگاه شارژ تایپ سی با استاندارد USB 2.0 مجهز شده است. همچنین ۲ دوربین سلفی و پشت در این دستگاه تعبیه شده است که هر ۲ از سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردارند.

شرکت وان پلاس پیش از این تایید کرده بود که پد گو به نمایشگر ۱۱.۳۵ اینچی LCD با رزولوشن 2.4K و نسبت تصویر ۷ به ۵ مجهز می‌شود. این تبلت از ۴ اسپیکر با قابلیت دالبی اتموس بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فاش شده این دستگاه می‌توان به سیستم‌عامل OxygenOS 13.2 بر پایه اندروید ۱۳ و پشتیبانی از کارت میکرو SD اشاره کرد.

همچنین احتمالا گلکسی تب A9 سامسونگ در زمان مشابه و با تراشه هلیو G99 عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط: