تصاویر منتشر شده از تبلت وان پلاس پد گو، ظاهر و طراحی کامل این تبلت را نشان می‌دهد.

وان پلاس قصد دارد نسل دوم تبلت خود را با نام وان پلاس پد گو به بازار عرضه کند. براساس تصاویر منتشر شده، این تبلت به رنگ سبز روشن است و در اولین نگاه به تصویر وان‌ پلاس پد گو می‌توان متوجه قاب پشتی دو رنگ آن شد. اطراف دوربین به رنگ سبز تیره‌تر و قسمت‌های دیگر روشن‌تر است.

گوشه‌های این دستگاه منحنی طراحی شده است که باعث می‌شود تبلت راحت‌تر در دست جا بگیرد و مشکل در دست گرفتن تبلت‎‎‌ را برطرف کرده است.

مدیر عامل وان پلاس، مشخصات صفحه نمایش این دستگاه را به اشتراک گذاشته است. این تبلت دارای یک نمایشگر 2.4K با نسبت ابعاد تصویر ۷:۵ خواهد بود و به نمایشگر ۱۱.۶ اینچی و رزولوشن ۲۰۰۰ در ۲۸۰۰ پیکسل مجهز شده است.

OnePlus Pad Go

انتظار می‌رود که تبلت میان‌رده وان پلاس کیفیت صفحه نمایش بهتری را ارائه کند؛ چراکه از فناوری محافظت از چشم بهره می‌برد و اسپیکرهای آن نیز از Dolby Atmps پشتیبانی می‌کنند. در بخش نرم‌افزاری، وان پلاس پد گو دارای ویژگی‌ Content Sync است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی فایل‌های خود را از تلفن هوشمند، به تبلت انتقال دهند.

وان پلاس در راستای یکپارچگی بین تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، یک هات اسپات مشترک ارائه کرده که اشتراک گذاری اطلاعات بین تلفن‌ و تبلت‌ را تسهیل می‌کند.

این تبلت مجهز به پردازنده مدیاتک Dimensity 9000 و باتری 9510 میلی‌آمپر‌ساعتی است که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، تبلت مذکور مجهز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو است.

از آنجایی که اولین تبلت وان پلاس، کیفیت بالایی داشت و مورد استقبال زیادی قرار گرفت، باید دید این محصول جدید وان پلاس با طراحی دو رنگ و قاب منحنی شکل و با قیمت مقرون به‌صرفه، می‌تواند نظر کاربران را جلب کند یا خیر؟

خبر مرتبط: تبلت وان پلاس پد گو لو رفت