مشخصات صفحه‌نمایش وان پلاس اوپن منتشر شده که همان اوپو فایند N3 با تغییر نام تجاری برای عرضه خارج از چین است.

گوشی تاشو وان پلاس اوپن درحقیقت همان اوپو فایند N3 است که با تغییر نام تجاری خارج از چین عرضه می‌شود، در حالی‌که فایند N3 در دسترس کاربران چینی قرار می‌گیرد. البته مشخصات سخت افزاری ۲ گوشی کاملا مشابه یکدیگر خواهد بود.

این خبر توسط Digital Chat Station، افشاگر معتبر پخش شد که در کنار آن مشخصات صفحه‌نمایش وان پلاس اوپن را نیز منتشر کرد. نمایشگر تاشو داخلی ۷.۸۲ اینچی با رزولوشن ۲۲۶۸×۲۴۴۰ پیکسلی و صفحه‌نمایش ۶.۳۱ اینچی خارجی با رزولوشن ۲۴۸۴×۱۱۱۶ پیکسلی که نسبت تصویر آن ۲۰:۹ است از نمایشگرهای گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ بزرگ‌تر هستند. گوشی تاشو سامسونگ از پنل تاشو داخلی ۷.۶ اینچی با رزولوشن ۱۸۱۲×۲۱۷۶ پیکسلی و پنل خارجی ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۹۰۴×۲۳۱۶ پیکسلی و نسبت تصویر ۲۳.۱:۹ برخوردار است.

مشخصات وان پلاس اوپن

تراکم پیکسلی نمایشگر داخلی و خارجی وان پلاس اوپن به‌ترتیب ۴۲۶ و ۴۳۱ پیکسل بر اینچ است که در این زمینه هم از زد فولد ۵ با تراکم پیکسلی ۳۷۳ و ۴۰۱ پیکسل بر اینچ عملکرد بهتری دارد.

همچنین این گوشی در یک نسخه با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5X و پشتیبانی از حافظه داخلی یک ترابایتی UFS 4.0 و در نسخه دیگر با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی و در ۲ رنگ مشکی و سبز عرضه می‌شود.

همچنین شرکت اوپو تایید کرد که گوشی تاشو فایند N3 فلیپ در کنار اوپو واچ ۴ پرو ۷ شهریور ماه در رویداد این شرکت معرفی می‌شوند.

فایند N3 فلیپ اولین گوشی تاشو مدل فلیپ است که به ماژول دوربین سه‌گانه مجهز می‌شود. همچنین سنسورها در جزیره دوریبن دایره‌ای شکل قرار می‌گیرند، اما نمایشگر بیرونی مستطیل شکل باقی می‌ماند و مانند زد فلیپ ۵ حالت پوشه‌ای نخواهد داشت. این سنسورها توسط شرکت Hasselblad تهیه شده است و لوگو این شرکت هم در جزیره دوربین قرار می‌گیرد.

اوپو واچ ۴ پرو هم در تصاویر با نمایشگر خمیده و ۲ رنگ طوسی و مشکی ظاهر شده است. دکمه پایینی این ساعت قرار است عملکرد بیشتری نسبت به قبل داشته باشد، اما طراحی مستطیلی و دکمه چرخان آن در لبه سمت راست ساعت مشابه نسخه نسل قبلی یعنی اوپو واچ ۳ پرو باقی می‌ماند. همچنین حداقل ۲ بند چرمی و لاستیکی برای این ساعت درنظر گرفته شده است.

اگرچه اوپو در مورد گوشی تاشو فایند N3 خبری منتشر نکرد، اما انتظار می‌رود این گوشی هم در همین رویداد معرفی شود و با معرفی آن می‌توان از جزئیات سخت‌افزاری وان پلاس اوپن مطلع شد.

اخبار مرتبط: