رندر‌های وان‌پلاس اوپن به همراه مشخصات کامل آن منتشر شده که نشان می‌دهد تا قبل از پایان ماه منتظر معرفی این غول چینی باشیم.

آخرین اخبار به این موضوع اشاره می‌کنند که وان‌پلاس اوپن و اوپو فایند N3 در حقیقت یک دستگاه با تغییر نام تجاری هستند و در نقاط مختلف جهان با نام‌های مختلف عرضه می‌شوند. البته این موضوع در گذشته هم دیده شده زیرا وان‌پلاس در حقیقت یک زیر مجموعه از شرکت اوپو محسوب می‌شود.

تاکنون تصاویر این دستگاه در دنیای واقعی دیده شده بود اما حالا رندر‌های با کیفیتی از آن منتشر شده که تصاویر دستگاه در دنیای واقعی را نشان می‌دهند. این رندر‌ها ماژول دوربین بزرگ وان پلاس اوپن را نشان می‌دهند که حالا مشخصات سنسور‌های آن هم مشخص شده است. البته باید گفت که با این وجود، وان پلاس فولد همچنان یکی از زیبا‌ترین دستگاه‌های تاشو بازار محسوب می‌شود.

صفحه نمایش وان پلاس اوپن

رندر‌های دستگاه نشان می‌دهند که این مدل قرار است در دو رنگ سبز و مشکی به بازار عرضه شود که ظاهر آن را به سری وان‌پلاس 11 شبیه می‌کند. در مشخصات منتشر شده اعلام شد که این دستگاه قرار است از یک پنل 7.8 اینچی در بخش داخلی و یک پنل 6.31 اینچی در قاب بیرونی استفاده کند. البته صفحه نمایش بیرونی این دستگاه از گلکسی زد فولد بزرگ‌تر است و این موضوع، استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند.

در بخش داخلی دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به همراه 16 گیگابایت رم استفاده شده که وان‌پلاس اوپن را به یکی از بهترین پرچمداران تاشو تبدیل می‌کند. این رم از نوع LPDDR5X بوده و با 256 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود اما می‌توانید در صورت نیاز، آن را تا سقف ۱ ترابایت هم بالا ببرید.

در پنل پشتی این دستگاه از دو سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین واید و اولترا‌واید و یک سنسور 64 مگاپیکسلی برای دوربین پریسکوپی با زوم سه برابری اپتیکال استفاده شده است. پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه در 19 اکتبر به صورت رسمی معرفی شود. اما شایعه شده که قیمت آن حدود 1700 دلار خواهد بود.

نظر شما در مورد رندر‌های وان‌پلاس اوپن چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند با گلکسی فولد ۵ سامسونگ رقابت کند؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط: سونی ایرباد گیمینگ InZone Buds ساخت