اولین ایرباد گیمینگ سونی با نام InZone Buds با شارژدهی ۱۲ ساعته به بازار عرضه شد.

سونی اخیرا یک برند جدید به نام InZone معرفی کرده است که در زمینه تولید سخت‌افزار کامپیوتر و لوازم جانبی گیمینگ PC فعالیت دارد.

به‌تازگی این برند محصولات گیمینگ زیادی را به بازار عرضه کرده و در حال حاضر موفق به ارائه اولین بادز خود برای گیمرها شده است. سونی ادعا می‌کند این هندزفری بی‌سیم مخصوص گیمرها طراحی شده است و صداها را با کیفیت بالا پخش می‌کند.

بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، یکی از مشکلات گیمرها به‌ویژه در بازی‌های آنلاین، وقفه در پخش صدا در هدفون‌ها است. ایرباد گیمینگ سونی تاخیر در پخش صدا را به کمتر از ۳۰ میلی‌ثانیه می‌رساند که این دستگاه را به وسیله عالی بازی تبدیل می‌کند.

ایرباد گیمینگ سونی با نام  InZone Buds

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این بادز، شارژدهی بالای آن است که با هر بار شارژ در صورت استفاده مداوم تا ۱۲ ساعت پخش صدا را پشتیبانی می‌کند. شارژدهی این دستگاه نیز به کمک پورت یو‌اس‌بی C انجام می‌شود. ایرباد گیمینگ سونی از تکنولوژی حذف نویز فعال بهره می‌برد که صدای مزاحم محیط را تا حد ممکن کاهش می‌دهد. این قابلیت تجربه خوبی از بازی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد و باعث می‌شود روی بازی بیشتر متمرکز شوند.

بادز InZone از طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها نظیر پلی‌استیشن ۵، کامپیوتر و گوشی پشتیبانی می‌کند و قابلیت تطبیق‌پذیری با بلوتوث کم‌مصرف ( LE ) را دارد. این دستگاه با مشخصات کلیدی مانند طول عمر باتری، فناوری صوتی پیشرفته و سازگاری با دستگاه‌های مختلف، با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه شده است.

باید دید این ایرباد گیمینگ با قابلیت‌هایی که دارد و با قیمتی که به بازار عرضه شده است، می‌تواند نظر گیمرها را به خود جلب کند یا خیر؟

خبر مرتبط: بادز پرو و شارژر ۶۵ واتی GaN؛ اولین محصولات CMF از شرکت ناتینگ