وان‌پلاس بادز پرو 3 با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قیمتی رقابتی، معرفی شد.

شرکت وان‌پلاس از نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم خود با نام وان‌پلاس بادز پرو 3 رونمایی کرد. این محصول به عنوان جانشین مدل محبوب بادز پرو 2 معرفی شده است که سال گذشته به بازار عرضه شد. همانطورکه از نام آن مشخص است، وان‌پلاس بادز پرو 3 نسبت به نسخه استاندارد این هدفون‌ها، که اوایل امسال معرفی شده بود، از ویژگی‌های پیشرفته‌تری برخوردار است.

هدفون‌های بی‌سیم وان‌پلاس بادز پرو 3 از نظر طراحی ظاهری، مشابه مدل استاندارد است. بدنه‌ اصلی هدفون‌ها از جنس مات با روکش سیلیکونی نرم ساخته شده و ساقه‌ آن‌ها نیز از پوشش براق بهره می‌برد. محفظه شارژ این محصول، با الهام از شکل سنگریزه، طراحی منحصر به فردی داشته و برای اولین بار در این سری از محصولات، از روکش چرمی باکیفیت استفاده شده است. همچنین، هدفون‌های بادز پرو 3 دارای گواهی استاندارد مقاومت در برابر آب IP55 می‌باشند.

هدفون‌های بی‌سیم وان‌پلاس بادز پرو 3 به لطف بهره‌مندی از یک ووفر 11 میلی‌متری و یک توییتر 6 میلی‌متری، تجربه‌ای صوتی غنی و دقیق را ارائه می‌دهند. هر یک از هدفون‌ها به دو مبدل دیجیتال به آنالوگ مجهز شده‌اند که تنظیم دقیق صدا و بهبود کیفیت کلی صدا را تضمین می‌کند. همچنین، همکاری مستمر این برند با شرکت Dynaudio، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت صوتی، به ارتقاء کیفیت صدای این هدفون‌ها کمک شایانی کرده است.

این هدفون‌ها از قابلیت حذف نویز فعال با شدت 50 دسی‌بل بهره می‌برند که به طور خودکار با توجه به محیط اطراف تنظیم می‌شود و تجربه شنیداری بی‌نظیری را حتی در محیط‌های پر سر و صدا فراهم می‌کند. علاوه‌براین، حالت transparency به کاربر اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز، از محیط اطراف آگاه باشد.

OnePlus-Buds-Pro-3-معرفی-شد

این پوشیدنی پیشرفته از کدک صوتی پیشرفته LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند که امکان انتقال داده‌های صوتی با نرخ بسیار بالا را فراهم کرده و به این ترتیب، کیفیت صدای خروجی به طور قابل‌توجهی بهبود می‌یابد. همچنین، وجود سه میکروفون در هر هدفون، کیفیت تماس‌های تلفنی را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده است.

هدفون‌های بی‌سیم وان‌پلاس بادز پرو 3 با ارائه 43 ساعت عمر باتری، تجربه‌ای طولانی‌مدت از شنیدن موسیقی را برای شما به ارمغان می‌آورند. هر یک از هدفون‌ها به تنهایی و با فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال، به ترتیب 6 و 10 ساعت قابل استفاده هستند. علاوه‌براین، کیس شارژ همراه این هدفون‌ها از فناوری شارژ سریع و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

این هدفون‌ها از طریق بلوتوث نسخه 5.4 به دستگاه‌های شما متصل می‌شوند و امکان اتصال همزمان به دو دستگاه را فراهم می‌کنند. همچنین، سنسورهای تعبیه شده در هدفون‌ها، فعالیت شما را رصد کرده و در صورت نیاز، هشدارهایی برای حفظ سلامت شما ارائه می‌دهند. ویژگی‌های جانبی مانند قابلیت پیدا کردن هدفون‌های گم شده و حالت تمرکز (Zen Mode Air) نیز بر جذابیت این محصول افزوده‌اند.

هدفون‌های بی‌سیم وان‌پلاس بادز پرو 3 با قیمتی برابر با مدل قبلی خود، به ارزش 142.98 دلار، دارند. این هدفون‌ها در دو رنگ جذاب “درخشش ماه” (Lunar Radiance) و “آهنگ نیمه‌شب” (Midnight Opus) عرضه می‌شوند. از تاریخ 2 شهریورماه 1403، علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را از فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی وان‌پلاس، آمازون، ماینترا و سایر فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند. در بازار جهانی نیز، وان‌پلاس بادز پرو 3 با قیمت 179 دلار، 199 پوند و 199 یورو به فروش می‌رسد.