خبری خوب برای طرفداران بازی جذاب Genshin، پیش‌فروش گوشی‌ OnePlus نسخه‌ Genshin در سایت Giztop آغاز شد. سری گوشی‌های OnePlus Ace Pro نسخه‌ی Genshin با قیمت 899$ در حال پیش‌فروش است. از طرفداران بازی Genshin تقاضا دارم دقت کنند که این یک پیش فروش است و عرضه رسمی این سری در ماه نوامر انجام می‌شود.

از امکانات این سری گوشی‌های OnePlus Ace Pro می‌توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED Full HD+ ، نرخ رفرش 120Hz به همراه چیپست Snapdragon 8+ Gen 1، حافظه ی داخلی 512GB و رم 16GB LPDDR5 اشاره کرد. این سری دارای 3 دوربین در پشت‌گوشی (دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسورهای ثانویه 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی)، یک دوربین سلفی در جلوی گوشی (16 مگاپیکسلی) است.

این گوشی دارای یک باتری 4800mAh و یک شارژر فست 150W SuperVOOC که برای شارژ سریع ایمن تأیید شده است. برای علاقه‌مندان به بازی، گوشی‌ OnePlus Ace Pro نسخه‌ Genshin دارای یک نرم‌افزار مناسب همراه با موتور تثبیت‌کننده‌ی قاب‌بازی Hyperboost است که افت فریم و پرش صفحه‌نمایش را در بازی‌های طولانی کاهش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جالب این سری عبارت‌اند از:

  • سنسور اثرانگشت در صفحه‌نمایش
  • موتور خطی X-axis
  • یک محفظه‌ی بخار با بزرگ‌ترین فضا برای خنک کردن در تاریخ گوشی‌های وان پلاس

OnePlus Ace Pro نسخه‌ی Genshin همراه با لوازم خاص مانند برچسب گردو، یک پوستر نقاشی محدود از گردو، (نامه‌ای به مسافران)، یک پین سیمکارت اجکتور، قاب محافظ حرارت سفارشی عرضه می‌شود. در حال حاضر می‌توانید نسخه‌ی Genshin گوشی OnePlus Ace Pro را در سایت Giztop با قیمت 899$ سفارش دهید.

خبر مرتبط: معرفی گوشی Nord N300 شرکت وان پلاس