بخشی از مشخصات وان پلاس Ace ۳ پرو که تابستان جاری معرفی می‌شود، شامل تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، حافظه رم ۲۴ گیگابایتی، حافظه داخلی یک ترابایتی، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر با روشنایی ۶۰۰۰ نیتی لو رفته است.

شرکت وان پلاس در ماه‌های گذشته از ۲ گوشی پرچمدار و پرچمدار اقتصادی وان پلاس ۱۲ و 12R رونمایی کرد. این ۲ دستگاه راهی بازار جهانی شده و وان پلاس 12R با تغییر نام تجاری به‌نام وان پلاس Ace ۳ در بازار چین عرضه شد. درادامه و در نیمه دوم ۲۰۲۴، یعنی تابستان و پاییز ۱۴۰۳ کمپانی چینی ۲ پرچمدار بعدی خود به‌نام وان پلاس ۱۳ و وان پلاس Ace ۳ پرو را معرفی کند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که بخشی از مشخصات کلیدی وان پلاس Ace ۳ پرو و وان پلاس ۱۳ را به‌نمایش می‌گذارد.

به گزارش Digital Chat Station، افشاگر نام‌آشنا در ویبو وان پلاس Ace ۳ پرو به نمایشگر S1 OLED 8T LTPO با رزولوشن 1.5K و سقف روشنایی ۶۰۰۰ نیتی کمپانی BOE مجهز می‌شود. تاکنون هیچ نمایشگری با این روشنایی عرضه نشده و اگر این افشا صحت داشته باشد، وان پلاس Ace ۳ پرو به روشن‌ترین گوشی جهان تبدیل می‌شود. این دستگاه به فریم فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای مجهز شده که از نظر ظاهری جذابیت خاصی به‌آن می‌دهد.

علاوه‌بر آن این دستگاه به ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و یک ترابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. وان پلاس Ace ۳ پرو از بهترین تراشه حال حاضر کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد که از یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی تغذیه می‌کند. جالب اینجاست که باتری استفاده شده مانند گوشی‌های تاشو از ۲ سلول جداگانه تشکیل شده و یک تکه نیست.

در ادامه گزارش آمده است که وان پلاس Ace ۳ پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT800 سونی مجهز می‌شود. این سنسور عملکرد بسیار خوبی دارد و با ابعاد بزرگ می‌تواند در محیط‌های کم‌نور تصاویر بسیار خوبی ثبت کند. همچنین این منبع ادعا می‌کند که این دستگاه در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴، یعنی تابستان ۱۴۰۳ معرفی و راهی بازار می‌شود.

سپس DCS به افشا اطلاعات درباره وان پلاس ۱۳ پرداخت. او مدعی شد این دستگاه قرار است در پاییز ۱۴۰۳ معرفی و راهی بازار شود. البته سال ۱۴۰۲ پس از معرفی وان پلاس ۱۲، ابتدا این دستگاه راهی بازار چین شد و سپس در بازار جهانی به‌فروش رسید. بنابراین هنوز تاریخ عرضه جهانی مشخص نشده است. این دستگاه به پنل OLED جدید از BOE مجهز شده که از سنسور اثر انگشت اولترا سونیک بهره می‌برد. همچنین برخلاف ۲ نسل قبل، این دستگاه با طراحی کاملا جدید عرضه شده و دیگر خبری از دایره ماژول دوربین مایل به گوشه پنل پشتی نخواهد بود.

اخبار مرتبط: