شرکت وان‌پلاس می‌خواهد ماه اینده هم‌زمان با رونمایی جهانی از وان پلاس ۱۲، نسخه 12R را نیز معرفی و هر ۲ نسخه را با هم در بازار جهانی عرضه کند.

هفته گذشته، شرکت وان‌پلاس از گوشی پرچمدار جدید با نام وان پلاس ۱۲ رونمایی کرد. این دستگاه که اکنون در بازار چین عرضه شده است، یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر به‌حساب می‌آید و به لطف تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عملکرد بهتری نسبت به گلکسی S23 اولترا سامسونگ دارد. این دستگاه قرار است مانند سری شیائومی ۱۴، ماه آینده وارد بازار جهانی شود، اما اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت یک نسخه اقتصادی‌تر از این دستگاه را نیز عرضه خواهد کرد.

باتوجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده و نگاهی به نام‌گذاری نسخه‌های قبلی مشخص می‌شود که وان‌پلاس Ace 3 که در بازار چین عرضه می‌شود، با نام وان پلاس 12R راهی بازار جهانی خواهد شد. این دستگاه رد رده قاتل پرچمدار یا پرچمدار اقتصادی قرار می‌گیرد و مشخصات آن اندکی ضعیف‌تر از پرچمدار وان پلاس خواهد بود. البته نباید فکر کنیم که این دستگاه عملکرد خوبی ندارد، زیرا این گوشی تقریبا همان وان پلاس ۱۱، پرچمدار قبلی وان پلاس است که در برخی بخش‌ها عملکرد بهتری از پرچمدار قبلی دارد.

معرفی وان پلاس 12R

براساس گزارش منتشر شده از افشاگر نام‌آشنا DCS، گوشی وان پلاس 12R به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده است که در پرچمداران قبلی و فعلی مانند گلکسی S23 و زد فولد و فلیپ ۵ استفاده شده است. یکی از مهم‌ترین نکات برتری گوشی‌های چینی مانند وان پلاس نسبت به سامسونگ و اپل، سرعت شارژ و حجم باتری بیشتر آنها است. این دستگاه به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی مجهز شده است که در کمتر از نیم ساعت کاملا شارژ می‌شود. این گوشی از صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن 1.5K و روشنایی ۴۵۰۰ نیتی بهره می‌برد که مشابه نمایشگر وان پلاس ۱۲ است. همچنین این دستگاه مانند پرچمدار فعلی از فریم فلزی بهره می‌برد.

یکی از مهم‌ترین نکات فاش شده، تاریخ عرضه وان پلاس 12R است. DCS مدعی شده این دستگاه ماه آینده درکنار وان پلاس ۱۲ راهی بازار جهانی می‌شود. پیش از این هم وان پلاس اعلام کرده بود ماه آینده چند دستگاه جدید را معرفی و عرضه می‌کند که 12R هم می‌تواند یکی از آنها باشد. با انتشار شایعات و اخبار بیشتر حتما آنها را در وب‌سایت علاالدین پوشش خواهیم داد.

نظر شما چیست؟ آیا وان پلاس 12R می‌تواند در بازار ایران با بقیه پرچمداران اقتصادی رقابت کند یا موفقیت بزرگی را کسب نخواهد کرد؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: