مدت زیادی بر برگزاری مراسم وان‌پلاس در چین فاصله نداریم اما امروز مشخص شد که مشخصات دوربین وان‌پلاس ۱۲ به بیرون درز کرده است.

تصاویری که به تازگی در ویبو منتشر شده‌اند مشخصات زیادی از دوربین این دستگاه را نشان می‌دهند و حتی به بخش‌های دیگر دستگاه هم اشاره می‌کنند. همانطور که در گذشته مشخص شد، در این دستگاه قرار است از سنسور LYT-808 سونی استفاده شود که به تازگی وارد بازار شده است.

این سنسور با معرفی وان پلاس 12 رونمایی خواهد شد و طبق آخرین اخبار، سونی و وان‌پلاس آن را به صورت اختصاصی طراحی کرده‌اند. افشاگران اعلام کرده‌اند که دوربین اصلی در این دستگاه از رقبای خود عملکرد بهتری دارد ولی دلیل این ادعا هنوز مشخص نیست. در کنار دوربین اصلی قرار است از یک سنسور بزرگ 64 مگاپیکسلی برای دوربین تله‌فوتو استفاده شود.

شایعات قیمت وان پلاس سری 12

هنوز جزئیات دقیقی در مورد دوربین تله فوتو مشخص نشده اما از آنجایی که وان‌پلاس لقب پریسکوپ را به آن داده، احتمال می‌رود که سطح بزرگ‌نمایی آن از سه برابر بیشتر باشد. مثل پرچمدران قبلی این شرکت، در مشخصات دوربین وان‌پلاس ۱۲ مشخص شد که دوربین‌های این دستگاه قرار است توسط شرکت Hasselblad برای ثبت تصاویر بهتر تنظیم شوند.

تصاویر منتشر شده به نوع صفحه نمایش دستگاه هم اشاره می‌کنند. طبق این اطلاعات، صفحه نمایش وان پلاس 12 از یک پنل ProXDR استفاده می‌کند که نام آن شباهت زیادی به پنل‌های آیفون دارد. البته احتمال کمی وجود دارد که در وان‌پلاس 12 از پنل‌های آیفون استفاده شود ولی می‌دانیم که این پنل توسط شرکت BOE تولید شده است.

در ادامه اعلام شده که صفحه نمایش این دستگاه مثل پرچمداران دیگر بازار قرار است از رزولوشن 2K برخوردار باشد. تاکنون جزئیاتی در مورد زمان عرضه و قیمت وان پلاس ۱۲ اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود که مراسم رونمایی آن در ماه آینده برگزار شود.

اخیار مرتبط: افشاگری بزرگ تمامی مشخصات وان‌پلاس ۱۲ را مشخص کرد