امروز یک افشاگر ویبو توانست اطلاعات جدیدی را از مشخصات وان‌پلاس ۱۲ منتشر کند که هیجان را به بازار این دستگاه باز می‌گرداند.

بسیاری از افراد معتقد هستند که وان‌پلاس در چند سال گذشته کمی از شخصیت خود را از دست داده و حالا به شرکت‌های دیگر بازار شبیه شده است. این موضوع به معنای آن است که در گذشته دستگاه‌های وان‌پلاس از مشخصات بسیار جذابی برخوردار بودند و ویژگی‌هایی در آن‌ها وجود داشت که کاربران را به خود جذب می‌کرد.

اما حالا وان‌پلاس به شرکتی تبدیل شده که مثل تمامی شرکت‌های دیگر بازار، فقط دستگاه‌های پرچمدار تولید می‌کند. این موضوع به معنای بد بودن دستگاه‌های این شرکت نیست ولی واضح است که محصولات وان‌پلاس دیگر مثل گذشته از شاخصه‌های جذابی برخوردار نیستند. اما افشاگری جدید نشان می‌دهد که این موضوع احتمالا با معرفی وان‌پلاس ۱۲ تغییر خواهد کرد.

مشخصات نمایشگر وان‌پلاس ۱۲

برای مثال باید گفت که طبق شایعات، وان‌پلاس ۱۲ اولین دستگاه در سابقه این شرکت محسوب می‌شود که به دوربین تله‌فوتو با لنز پریسکوپی مجهز شده است. اما حالا اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه منشر شده که ویژگی‌های سخت‌افزاری آن را نشان می‌دهد. در متن منتشر شده دیده می‌شود که وان‌پلاس ۱۲ قرار است از یک پنل امولد 6.82 اینچی با تکنولوژی LTPO بهره ببرد.

این پنل رزولوشن 3168×1440 پیکسلی دارد و روشنایی آن به رقم شگفت‌انگیز 2600 نیت می‌رسد که از پرچمداران شرکت‌های دیگر بیشتر است. وان پلاس ۱۲ در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز عرضه خواهد شد و ممکن است در ماه‌های آینده، رنگ قرمز آن هم وارد بازار شود. اما بدون شک بهترین بخش این دستگاه، سخت‌افزار آن است.

طبق اطلاعات منتشر شده، وان‌پلاس ۱۲ از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که آن را به یکی از قدرتمند‌ترین دستگاه‌های اندرویدی تبدیل می‌کند.

نظر شما در مورد مشخصات وان‌پلاس ۱۲ چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند در برابر پرچمداران سامسونگ و اپل شانسی داشته باشد؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط: مشخصات فنی سیستم دوربین وان‌پلاس ۱۲ افشا شد