شرکت وان‌پلاس امروز رویداد بزرگی را به مناسب سالگرد 9 سالگی خود برگزار کرد و همان‌طور که انتظار داشتیم در این رویداد گوشی جدید وان پلاس با یک تیزر رسمی گوشی OnePlus 11 معرفی شد. مدتی بود که جسته و گریخته خبرهای متنوعی از این دستگاه به گوشمان می‌رسید اما امروز معرفی آن بالاخره رسماً از طرف وان‌پلاس صورت گرفت.

در این ویدئو منتشر شده، وان‌پلاس به صورت کامل از گوشی OnePlus 11 پرده‌برداری نمی‌کند، اما قطعاً با این ویدئو کوتاه می‌توانیم شمایی از طراحی ظاهری آن را شاهد باشیم. طبق تصاویر این تیزر رسمی، گوشی هوشمند OnePlus 11 دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای در قاب پشتی است که از 4 حلقه گرد میزبانی می‌کند. یکی از این حلقه‌ها متعلق به فلاش دوربین است و 3 تای دیگر خود ماژول‌های دوربین هستند.

روی این جزیره دوربین نام برند هاسلبلاد هک شده که نشان از همکاری مجدد وان‌پلاس با این شرکت معتبر در زمینه تولید تجهیزات عکاسی دارد. این دو شرکت مدتی است که به تبعیت از همکاری‌های رایج بین تولیدکنندگان گوشی و برندهای برتر تولیدات لنز، همکاری خود را در زمینه تولید گوشی‌های پرچم‌دار با‌هم آغاز کرده‌اند.


 همچنین در لبه سمت راست گوشی OnePlus 11یک نوار لغزنده (alert slider) قرار گرفته که حدس و گمان‌های قبلی ما را درباره طراحی این گوشی را تأیید می‌کند.

گرچه شرکت وان‌پلاس در این ویدئو تبلیغاتی گوشی OnePlus 11 را با رنگ مشکی معرفی کرده، رنگی که شایعه شده با نام سیاه مات شناخته خواهد شد، اما پیش از این تصاویر دیگری هم از این دستگاه منتشر شده بودند که آن را در رنگ‌بندی‌های متنوعی از تم سبز نشان می‌دادند. رنگی که گفته می‌شود با نام سبز براق شناخته خواهد شد.

شرکت وان‌پلاس هنوز هیچ چیز دیگری در مورد گوشی هوشمند OnePlus 11 نگفته اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که طی چند روز آتی این شرکت کم‌کم اطلاعات بیشتری را از گوشی مورد انتظار جدیدش فاش کند.

خبر مرتبط: وان پلاس ۱۱ اولین گوشی دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲