گوشی مورد انتظار OnePlus 11 و Oppo Find N2 دو گوشی کاملا متفاوت از یکدیگر هستند، یکی از آنها تاشو است و دیگری نیست. اما یک چیز وجود دارد که بین هر دو گوشی مشترک است. اخیرا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه هردو این گوشی‌ها از تنظیمات دوربین مشابهی برخوردارند. در این اخبار مشخصات دوربین وان پلاس 11 فاش شده است، در ادامه اطلاعات بیشتری از دوربین وان پلاس ۱۱ برایتان نوشتیم.

یک منبع اطلاعات خبری به نام Digital Chat Station (DCS) به اطلاعات جدیدی از تنظیمات دوربین گوشی‌های وان‌پلاس ۱۱ و Oppo Find N2 دست پیدا کرده است. بنابر اطلاعات این منبع خبری، هردو این گوشی‌‌ها احتمالا از یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی استفاده می‌کنند. همچنین دوربین 48 مگاپیکسلی فوق عریض آن‌ها از سنسور IMX581 و دوربین تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی آنها با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری از سنسور IMX709 استفاده می‌کند.

گرچه هر دو این گوشی‌ها ممکن است از سنسورهای تصویر مشابهی استفاده کنند، اما احتمالاً یک تفاوت کوچک هم در این میان وجود دارد. DCS اشاره می‌کند که گوشی Oppo Find N2 از قابلیت لرزه‌گیر اپتیکال تصویر OIS استفاده می‌کند. در حالی که وان پلاس 11 از این قابلیت محروم است (البته منبع خبری از این مورد مطمئن نیست).

بر اساس آنچه منابع خبری دیگر قبلاً گفته بودند، انتظار می‌رود که وان‌پلاس 11 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کند. این موضوع باعث می‌شود تا OnePlus 11 یکی از اولین گوشی‌هایی باشد که از این تراشه بهره‌مند می‌شود. همچنین گزارش شده که وان‌پلاس 11 احتمالاً از یک نمایشگر 6.7 اینچی OLED با رزولوشن QHD+، 16 گیگابایت رم، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 100 واتی برخوردار خواهد بود.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این گوشی‌ها قرار است در چه تاریخی معرفی و به بازار عرضه شوند. اما انتظار می‌رود که نسخه انحصاری بازار چین OnePlus 11 پیش از نسخه جهانی آن عرضه شود. البته نسخه جهانی آن نیز با فاصله کوتاهی از عرضه محلی، وارد بازار خواهد شد.

خبر مرتبط: رندر رسمی گوشی OnePlus 11 منتشر شد