ما نگاهی دیگر به سری آتی OnePlus 11 می‌بینیم که به لطف رندرهای دستگاه‌های رسمی پیشنهادی، تغییرات طراحی، رنگ‌ها و بازگشت نام تجاری Hasselblad را به نمایش می‌گذارند. در ادامه این رندر رسمی گوشی OnePlus 11 را مشاهده می‌کنید.

پس از انتشار مجموعه‌ای از رندرهای مشخصات طراحی در اوایل سال، @OnLeaks یا Stever Hemmerstoffer با گجت گانگ همکاری کردند تا آنچه گفته می‌شود رندر «رسمی» OnePlus 11 است را منتشر کنند. این نشان می‌دهد که طراحی به‌کاررفته در سری OnePlus 10 با بازگشت نوار لغزنده هشدار، نوار دور دوربین و لوگوی برجسته‌تر Hasselblad که در یک سیستم دوربین دایره‌ای هیبریدی حک‌شده است.

چیزی که احتمالاً موردتوجه بسیاری از طرفداران وان پلاس است، بازگشت رنگ‌های سیاه آتش‌فشانی و زمرد جنگلی است که با وان پلاس 10 پرو در اوایل سال 2022 معرفی شدند. بااین‌حال، این گزارش تنها رندر OnePlus 11 را به نمایش می‌گذارد. هنگامی‌که دستگاه در اوایل سال 2023 عرضه می‌شود، ممکن است رنگ‌های بیشتری وارد شود.

در کنار این رندر رسمی فرضی OnePlus 11، Hemmerstoffer و Gadget Gang یک برگه مشخصات پیشنهادی را با این گوشی به اشتراک گذاشته‌اند. طبق گفته این دو، OnePlus 11 قرار است با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی QHD+ AMOLED با نرخ تازه‌سازی بالا، پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2، حداکثر 16 گیگابایت رم و 5000 میلی‌آمپر ساعت با شارژ 100 واتی همراه باشد. شایعات قبلی همچنین حاکی از آن است که OnePlus یکی از اولین کسانی است که از حافظه UFS 4.0 در این مدل نیز استفاده می‌کند.

طراحی دوربین وان پلاس ۱۱

ما می‌دانیم که پرچم‌دار بعدی OnePlus چهار به‌روزرسانی کامل سیستم‌عامل و پنج سال وصله‌های امنیتی منظم دو ماهانه را به‌صورت استاندارد ارائه می‌کند. طبق کنفرانس اخیر OxygenOS Open Ear که در لندن برگزار شد، احتمالاً این دستگاه با OxygenOS 13.1 عرضه خواهد شد.

در قسمت عقب، OnePlus 11 را با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 48 مگاپیکسلی و تله فوتو 2x 32 مگاپیکسلی معرفی کرده‌اند. گفته می‌شود دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسلی است. این گزارش حاکی از آن است که تا زمان عرضه OnePlus 11 به قفسه‌های فروشگاه‌ها، زمان زیادی برای صبر کردن نداریم. Q1 2023 پنجره راه‌اندازی ظاهری این گوشی پرچم‌دار اندرویدی آینده است.

خبر مرتبط: انتشار تیزر رسمی گوشی OnePlus 11