سرانجام پس‌از مدت‌ها، نسخه نهایی رابط کاربری One UI 6.0 برای سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی S23 در کشور آلمان منتشر شد که بهبودهای نرم‌افزاری و تغییرات را به‌خوبی در آن مشاهده کرد.

همان‌طورکه انتظار می‌رفت، کمپانی کره‌ای سامسونگ پس‌از انتشار ۹ نسخه متوالی بتا برای رابط کاربری One UI 6.0، بالاخره امروز، نسخه نهایی این آپدیت نرم‌افزاری را برای سری گوشی‌های هوشمند گلکسی S23 در کشور آلمان عرضه کرد. اطلاعات ما نشان می‌دهد این به‌روزرسانی میان‌افزاری با کد S916BXXU3BWJM برای کاربران بتا دردسترس قرار می‌گیرد و حجم فایل آن‌ تنها ۳۵۰ مگابایت است و احتمالا طی روزهای آینده برای کاربران بیشتری در قاره اروپا منتشر خواهد شد.

براساس آخرین اطلاعات، آپدیت نسخه نهایی رابط کاربری One UI 6.0 به‌زودی برای سایر گوشی‌های سامسونگ گلکسی آغاز می‌شود. کاربران می‌توانند با ورود به منو تنظیمات فایل قابل دانلود را دریافت کنند. ازآنجایی که نسخه یادشده تنها در کشور آلمان منتشر شده، سایر کاربران باید مدت‌زمان بیشتری را برای بهره‌مندی از آخرین تغییرات رابط کاربری اختصاصی سامسونگ صبور باشند؛ گزارش‌ها از منابع داخلی آلمان نشان می‌دهد نسخه نهای شامل تغییرات بیشتری شده که در ادامه به بخشی از آن‌ها می‌پردازیم.

رابط کاربری One UI 6.0

آپیدیت نرم‌افزاری رابط کاربری One UI 6.0 شامل قابلیت‌های جدید، بهبود و اصلاحات و تغییرات فراوان اکوسیستمی می‌شود که به سیستم‌عامل اندروید کمک می‌کند تا جذابیت بیشتری در گوشی‌های گلکسی داشته باشد. برای‌مثال، نسخه نهایی One UI 6.0 شامل ویجت‌ها، فونت، شخصی‌سازی، لاک اسکرین، نوتیف و چندین ویژگی بهبودیافته دیگر می‌شود. سایر قابلیت‌ها ازنظر زبان طراحی به‌طورکامل در برنامه‌های سامسونگ گلکسی تغییر کردند؛ در ادامه می‌توانید با پیروی از روش‌های زیر فایل به‌روزرسانی را دریافت کنید:

  1. مطمئن شوید گوشی هوشمند گلکسی S23 شما حداقل از ۵۰ درصد شارژ باتری و بیشتر از ۳ گیگابایت حافظه داخلی دارد؛
  2. برای برخورداری از اینترنت پایدار از Wi-Fi استفاده کنید؛
  3. اکنون وارد منوی Setting شوید؛
  4. گزینه Software Update را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید؛
  5. اکنون روی گزینه Download and Install کلیک کنید تا به‌روزرسانی انجام شود.

در انتها باید یادآوری کنیم، آپدیت نرم‌افزاری موردبحث طی چند هفته یا چند ماه آینده به‌صورت تدریجی برای سایر کشورها دردسترس قرار می‌گیرد؛ ازآنجایی که تا معرفی سری گلکسی S24 زمان زیادی باقی‌مانده، این غول فناوری کره‌ای فرصت دارد تا One UI 6.0 را در تمام کشورهای دنیا منتشر کند تا همه کاربران با دستگاه‌های گکسی سازگار از آن بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط: