بسیاری از شرکت‌ها اخیراً وارد بازار گوشی‌های هوشمند تاشو شده‌اند. برای مثال، هر دو شرکت Tecno و Google گوشی‌های تاشو خود را معرفی و عرضه کرده‌اند. شرکت ZTE پس از ساخت و عرضه گوشی‌های گیمینگ، قصد دارد این‌بار گوشی‌های تاشو خود را روانه بازار کند. در ادامه همراه ما باشید با معرفی نوبیا Z60 fold که گفته می‌شود اواخر ۲۰۲۳، عرضه خواهد شد.

امروز Pricebaba موفق شده است به جزئیات جالبی در مورد گوشی هوشمند تاشو شرکت Nubia دست یابد. ظاهراً اولین گوشی تاشوی شرکت ZTE، نوبیا Z60 فولد و شماره مدل آن NX801J خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه دارای صفحه نمایش داخلی ۷.۳ اینچی AMOLED است.

نوبیا Z60 تا شده

این گوشی از تراشه سری ۸ کوالکام بهره‌مند خواهد‌ شد، اگرچه دقیقاً مشخص نیست که کدام یک از بین اسنپدراگون ۸ نسل دو یا اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ انتخاب شوند. این دستگاه با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی در اجرای چند برنامه به صورت همزمان، بسیار روان عمل می‌کند. همچنین دو نوع حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی برای انتخاب وجود خواهند داشت. ظاهراً این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

نوبیا Z60 فولد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳، یعنی پاییز ۱۴۰۲، در سه رنگ (که هنوز مشخص نشده است)، وارد بازار خواهد شد. این بازه زمانی عرضه، زمان زیادی برای شایعات و درز خبرهای بیشتر را باقی می‌گذارد، پس منتظر انتشار اخبار جدید در وب‌سایت ما باشید و نظرات خود را با ما در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: