طبق‌گزارش‌ها، گوشی ناتینگ فون 2a پلاس که به‌زودی معرفی می‌شود، از پردازنده‌ای قدرتمندتر در مقایسه با مدل پایه Phone (2a) بهره می‌برد، اما طراحی ظاهری آن بدون تغییر باقی خواهد ماند.

ناتینگ با استفاده از یک استراتژی تبلیغاتی تدریجی، ماه‌ها برای معرفی محصولات خود زمان می‌گذارد. برخلاف شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ و اپل، این برند پس از عرضه محصول، کمپین‌های تبلیغاتی خود را به حداقل رسانده و بیشتر به بازخوردهای کاربران اعتماد می‌کند. با این وجود، ناتینگ توانسته در مدت کوتاهی طرفداران پرشور و وفاداری جذب کند.

درحالی‌که منتظر رونمایی از گوشی پرچمدار بعدی ناتینگ با نام احتمالی ناتینگ فون 3 هستیم، این شرکت تصمیم گرفته است قبل‌ازآن، یک گوشی میان‌رده جدید به نام گوشی ناتینگ فون 2a پلاس را معرفی کند. خوشبختانه برای آگاهی از جزئیات این گوشی جدید نیازی به انتظار طولانی نیست، زیرا ناتینگ اعلام کرده است که در تاریخ 10 مردادماه 1403 رویدادی برای معرفی این محصول برگزار خواهد کرد.

گوشی ناتینگ فون 2a پس از عرضه موفقیت چندانی کسب نکرد و حتی در بازار ایالات متحده نیز به‌طوررسمی عرضه نشد. باوجود طراحی زیبا، نرم‌افزار عالی و عملکرد خوب، این گوشی نتوانست نظر مثبت بسیاری از کاربران را جلب کند و در لیست بهترین گوشی‌های اقتصادی سال 2024 قرار نگرفت.

گوشی ناتینگ فون 2a پلاس

ناتینگ فون 2a پلاس که به زودی عرضه خواهد شد، می‌تواند موفقیت بیشتری کسب کند. آکیس اوانجلیس، یکی از بنیانگذاران Nothing، در مورد ویژگی‌های خاص این گوشی آینده صحبت کرده است. او در پلتفرم ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که 2a پلاس نسخه قدرتمندتری برای کاربران باتجربه خواهد بود.

همچنین او بیان کرد که تغییرات دیگری نیز در این گوشی اعمال شده است اما نیازی به تغییر در طراحی سخت‌افزاری نداشته است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که این گوشی از نظر ظاهری شبیه به Phone 2a باشد اما بهبودهای قابل‌توجهی در برخی زمینه‌ها داشته باشد. باتوجه به نقاط ضعف نسخه قبلی، این تغییرات مثبت ارزیابی می‌شود.

ناتینگ احتمالا با عرضه ناتینگ فون 2a پلاس، یک رنگ جدید را نیز معرفی خواهد کرد. البته نباید انتظار زیادی داشت، زیرا رنگ‌های جدید قبلی چندان جذاب نبوده‌اند. امیدواریم که ناتینگ فون 2a پلاس در بازار ایالات متحده نیز عرضه شود و مهم‌تر از آن، قیمت مناسبی داشته باشد.