برخی مشخصات کلیدی ناتینگ فون 2a شامل نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد ۱۲۰ هرتزی و باتری ۴۹۲۰ میلی‌آمپر ساعتی منتشر شده است.

تاکنون ۲ گوشی هوشمند ناتینگ فون ۱ و ۲ توسط شرکت ناتینگ معرفی و راهی بازار شده‌اند. ناتینگ فون ۱ در دسته میان‌رده قرار گرفت و ناتینگ فون ۲ هم از تراشه پرچمداران ۲ سال گذشته یعنی اسنپدراگون +۸ نسل یک استفاده می‌کرد و قیمت آن هم کمی از پرچمداران شناخته شده کمتر بود. بنابراین به‌نظر می‌رسید که این شرکت فقط قصد دارد محصولات پرچمدار را تولید و روانه بازار کند، اما چند روز قبل خبری مبنی‌بر توسعه یک گوشی میان‌رده اقتصادی به‌نام ناتینگ فون 2a با طراحی خاص و مشابه ناتینگ فون 2 منتشر شد که نشان می‌دهد این شرکت می‌خواهد تعداد محصولات سالانه‌اش را افزایش دهد و تا مشتریان بیشتری را جذب کند. اکنون و تنها چند روز پس از اولین اخبار، گزارش دیگری از این دستگاه منتشر شده که مشخصات آن را در اختیار می‌گذارد.

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ناتینگ فون 2a

پیش از این مشخص شده بود که ناتینگ فون 2a قرار است با شماره مدل AIN142 عرضه شود. همچنین یک تصویر بی‌کیفیت از بخشی از پنل پشتی دستگاه منتشر شده بود که شباهت آن را به ناتینگ فون 2 به‌نمایش می‌گذاشت. اکنون در گزارش جدید بخشی از مشخصات کلیدی این دستگاه در دسترس قرار گرفته است. این گوشی از صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی امولد با نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون پانچ هول روی نمایشگر قرار دارد. این دستگاه از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ااستفاده می‌کند، البته جزئیات این دوربین هنوز مشخص نشده است، اما می‌توان انتظار داشت عملکرد خوبی داشته باشد.

ناتینگ فون 2a از باتری ۴۹۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند، اما سرعت شارژ آن مشخص نشده است. این دستگاه به سیستم‌عامل اختصاصی ناتینگ یعنی Nothing OS 2.5 مجهز می‌شود که برپایه اندروید ۱۴ توسعه یافته است. تاکنون جزئیات بیشتری از این دستگاه منتشر نشده است، اما باتوجه به درز ۲ خبر در فاصله بسیار کوتاه ممکن است زودتر از آنچه فکر می‌کنیم شاهد معرفی و عرضه ناتینگ فون 2a باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا باتوجه به مشخصات درز کرده علاقه‌ای به تهیه ناتینگ فون 2a دارید؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: