شرکت ناتینگ با سرعت زیادی بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار شد و می‌توان علت آن را استفاده از طراحی و تبلیغات خاص برای اولین گوشی این شرکت دانست. ناتینگ فون 1 در زمان معرفی توانست توجه تمامی کاربران را جلب کند و طراحی خاص، باعث تمایز آن از تمامی دستگاه‌های دیگر بازار شد. حالا تیزر ناتینگ فون 2 منتشر شده که بخشی از طراحی آن را به کاربران نشان می‌دهد.

طبق توییت منتشر شده توسط شرکت ناتینگ، ناتینگ فون 2 قرار است در تابستان سال 2023 به بازار عرضه شود. همچنین اعلام شده که این دستگاه حالا قرار است بخش پرچمداران بازار را هدف قرار دهد و برخلاف نسل قبلی خود عمل کند. ناتینگ فون 1 در حقیقت برای رقابت با دستگاه‌های میان‌رده بازار ساخته شده بود و قیمت اقتصادی داشت. مشخصات دستگاه هم به وضوح این موضوع را نشان می‌داد اما حالا طبق اخبار منتشر شده، نسل بعدی قرار است از سخت‌افزار قوی‌تری استفاده کند.

طراحی ممکن nothing phone (2)

برخی از شایعات اعلام کردند که این دستگاه قرار است از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده کند. این تراشه در دسته پردازنده‌های پرچمدار قرار می‌گیرد اما استفاده از آن در سال 2023 کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا تراشه‌های جدید‌تر و بهتری جایگزین آن شده‌اند. حالا تیزر منتشر شده احتمالا یک بخش از قاب پشتی را نشان می‌دهد اما نمی‌توان از آن جزئیات خاصی را استخراج کرد.

تیزر ناتینگ فون 2 احتمالا بخشی از قاب پشتی آن را نشان می‌دهد و برخی از مشخصات طراحی آن را نشان می‌دهد. در این تصویر یک ال ای دی قرمز رنگ هم دیده می‌شود که احتمالا همان چراغ ضبط ویدیو است. در این تصویر همچنین یک سوئیچ هم دیده می‌شود که شباهت زیادی به دکمه سایلنت دستگاه‌های اپل دارد اما کاربرد و دلیل استفاده از آن در قاب پشتی دستگاه مشخص نیست.

اخبار مرتبط: گواهی ناتینگ فون ۲ ثبت شد