روز گذشته رندرهای ناتینگ فون ۲ فاش شد که حاشیه‌های منحنی در طراحی این گوشی را نشان می‌دهد.

گوشی ناتینگ فون ۲ ماه آینده رسما معرفی خواهد شد. به لطف افشاگران توییتری، اکنون به رندرهای اولیه ناتینگ فون ۲ دسترسی داریم. این دستگاه با حفظ طراحی شفافی در پنل پشتی و نوارهای ال‌ای‌دی Glyph Light تغییرات اندکی در شکل ظاهری و مشخصات داخلی دارد.

بزرگ‌ترین تغییری که در ناتینگ فون ۲ می‌بینیم صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی اولد است که نسبت به نسل قبلی حدود ۰.۲ بزرگ‌تر خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد ابعاد بزرگ‌تر نمایشگر نیاز به تغییراتی در ارگونومی گوشی دارد.

رندرهای فاش شده از ناتینگ فون ۲ نشان می‌دهد که این گوشی نسبت به مدل قبلی طراحی گردتری خواهد داشت. لبه‌های آلومینیومی گوشی گردتر شده‌اند و پنل‌های شیشه‌ای در دو طرف دستگاه با قوس کمی همراه‌اند که به طراحی شیک و مدرن ناتینگ فون ۲ کمک می‌کنند.

طراحی دوربین ناتینگ فون(۲)

نوارهای نوری Glyph اکنون بخش‌بندی شده‌اند. این ویژگی می‌تواند به‌عنوان نشانگر وضعیت، چراغ اعلان و … عمل کند. افشاگر نام آشنا، OnLeak، خاطرنشان کرد که رندرها در مرحله آزمایش هستند، بنابراین ممکن است تغییرات بیشتری را تا نهایی شدن طراحی گوشی شاهد باشیم.

قدرت ناتینگ فون ۲ از تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 تامین خواهد شد که یکی از تراشه‌های مورد استفاده در گوشی‌های پرچمدار است؛ اما شایعات می‌گویند ناتینگ فون ۲ همانند نسلی قبلی خود به‌عنوان یک گوشی میان‌رده با قیمت ۵۰۰ دلار روانه بازار می‌شود.

نظر شما درباره رندرها و مشخصات فنی ناتینگ فون ۲ چیست؟ با توجه به قیمت شایعه شده، این دستگاه تا چه میزان ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط:‌ ناتینگ فون (۲) با باتری بزرگ‌تر عرضه خواهد شد