روز گذشته عکس‌های واقعی ناتینگ فون ۲ افشا شد که اطلاعات دقیقی از این گوشی را نشان می‌داد، اما امروز یک منبع خبری با انتشار تصاویر جدید جزئیات دقیق‌تری در اختیار کاربران گذاشت.

دیروز شاهد یک افشاگری بزرگ از زبان طراحی ناتینگ فون ۲ بودیم که توسط یک کاربر ناشناس در سایت اطلاعاتی ردیت بارگذاری شد؛ پس از آن یوتیوبر معروف مارکوس براونلی نیز در ویدئویی جامع به بررسی طراحی این گوشی هوشمند و الگو‌های نوری گلیف در پنل پشت پرداخت.

تصاویر جدید توسط افشاگر معروف، ایوان بلاس، در توییتر اشتراک‌گذاری شد که نگاهی کامل از ناتینگ فون ۲ را در زوایای مختلف به‌نمایش می‌گذارد. همچنین تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند ناتینگ احتمالا در دو رنگ سفید و خاکستری معرفی می‌شود.

ناتینگ فون۲

علاوه‌بر این، ایوان بلاس تایید کرد که رابط جدید و به‌روز شده نور‌های ال‌ای‌دی گلیف در پنل پشت از طراحی جدیدی نسبت به قبل برخوردار می‌شود و لبه‌های گوشی کمی گردتر هستند. وی اظهار کرد که ناتینگ با گروه موزیک «Swedish House Mafia» برای ساخت آهنگ‌های انحصاری همکاری می‌کند تا برنامه گلیف کامپوزر را به اپلیکیشنی جامع برای آهنگ زنگ و الگو‌های نوری تبدیل کند.

در ادامه، رندر‌ها نشان می‌دهند که سیستم دوربین از نظر طراحی تفاوتی با فون ۱ نخواهد داشت و از همان ماژول دوگانه دوربین بهره می‌برد و طبق گفته بلاس تنها سنسورها بهبود می‌یابند که به ثبت تصاویری بهتر شرایطی نوری مختلف کمک می‌کند.

در پایان برخی مشخصات سخت‌افزاری گوشی ناتینگ فون ۲ از سوی سازنده منتشر شده که می‌توان از برجسته‌ترین آنها به نمایشگر امولد ۶.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد. همچنین قدرت دستگاه توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ تامین می‌شود و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری ناتینگ او اس ۲ به‌صورت پیش فرض روی دستگاه اجرا می‌شود؛ شایعات گذشته نشان می‌دهند که رابط کاربری جدید کمپانی ناتینگ از قابلیت‌های فراوانی برخوردار است که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

وظیفه تامین انرژی ناتینگ فون ۲ به‌عهده یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که مقداری از استاندارد روز پایین‌تر است، اما با شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌شود که می‌تواند شارژ دستگاه را ظرف یک ساعت از صفر به صد برساند.

اخبار مرتبط: افشای اطلاعات جدید از ناتینگ فون ۲