طبق‌گزارش‌ها، نام نسل بعدی ساعت هوشمند شیائومی فاش شده است. گفته می‌شود این ساعت هوشمند با نام Xiaomi Watch S4 معرفی خواهد شد.

براساس گزارش‌های جدید، اطلاعاتی در خصوص نسل بعدی ساعت‌های هوشمند AMOLED شیائومی فاش شده است. این‌گزارش حاکی از آن است که محصول جدید با نام و شماره‌ مدل جدیدی معرفی خواهد شد. انتظارمی‌رود ساعت هوشمند مذکور، جایگزین نسل قبلی شود که از قابلیت‌هایی همچون سیستم نوآورانه‌ قاب قابل‌تعویض، امکانات به‌روز پایش سلامتی و عمر باتری بالایی بهره‌مند بود.

طبق‌گزارش‌های جدید، نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سری S شیائومی که بر طراحی و استایل تمرکز دارند، در آستانه‌ معرفی قرار گرفته است. مدل سال 2023 این سری حتی از یک قاب مغناطیسی قابل‌تعویض خلاقانه بهره می‌برد که به کاربران امکان ست کردن رنگ قاب با بند ساعت را می‌داد.

ساعت جدید شیائومی

براساس اطلاعات کشف‌شده در یک بانک اطلاعاتی IMEI، به‌نظرمی‌رسد نسل جدید این سری با نام "Xiaomi Watch S4" به‌زودی رونمایی شود. کشف این نام، گمانه‌زنی‌هایی را در مورد تطابق این مدل با نسل بعدی ساعت هوشمند شیائومی که پیش‌تر لو رفته است، ایجاد کرده است. وجود نسخه‌ eSIM در هر دو مدل این احتمال را تقویت می‌کند؛ بااین‌حال، لازم‌به‌ذکر است که نسخه‌های eSIM معمولاً در خارج از چین به فروش نمی‌رسند. انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری درمورد مشخصات، قابلیت‌ها و تاریخ عرضه‌ رسمی Xiaomi Watch S4 در آینده‌ نزدیک منتشر شود.

باوجود گزارش اخیر که حاکی از شماره مدل M2424W1 برای ساعت Watch S4 است، این شماره با اطلاعات پیشین در خصوص نسل بعدی ساعت هوشمند شیائومی تطابق ندارد. شایان‌ذکراست که براساس گزارش اولیه، طراحی ساعت هوشمند مذکور چندان ماژولار به نظر نمی‌رسید. در مورد ساعت‌های هوشمند، ماژولار به ساعتی گفته می‌شود که از ماژول‌های مجزا تشکیل شده باشد. این ماژول‌ها می‌توانند قابلیت‌های مختلفی مانند GPS، پایش ضربان قلب، فشار خون، سنجش اکسیژن خون، پرداخت الکترونیکی و ... را به ساعت اضافه کنند.