همانطور که می دانید، سری گلکسی تب اس 9 قرار است ماه آینده معرفی شوند و حالا رندرهای گلکسی تب اس ۹ FE منتشر شده است.

تاکنون پیش‌بینی شده بود که در این مراسم شاهد رونمایی از سه دستگاه در سری تب اس 9 سامسونگ باشیم اما با وجود انتشار رندرهای جدید، احتمال می‌رود که یک عضو دیگر هم به این سری اضافه شود. مدل FE که در سری گوشی‌های S هم دیده می‌شود، در حقیقت نسخه‌ای ارزان قیمت از دستگاه‌های بالاتر است که با حذف برخی گزینه‌های اضافی، قیمت پایین‌تری دارد.

این نسخه در سری‌های قبلی تبلت سامسونگ هم وجود داشت اما حالا رندرهای نسل جدید آن منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ همچنان قصد دارد این سری را ادامه دهد. رندرهای جدید می‌توانند به ما کمک کنند تا ببینیم تبلت اقتصادی بعدی سامسونگ چه ظاهر و ویژگی‌هایی دارد.

طراحی پشت سامسونگ گلکسی تب S9 FE

طبق رندرهای منتشر شده، گلکسی تب اس ۹ FE هم از بدنه مربعی شکل استفاده می‌کند که شباهت زیادی به آیپدهای اپل و تبلت‌های دیگر سامسونگ دارد. روی قاب پشتی این دستگاه هم یک لنز دوربین وجود دارد اما فلشی برای آن تعبیه نشده است. این موضوع نشان می‌دهد که سامسونگ روی توانایی‌های عکاسی این دستگاه تاکید خاصی نداشته و ویژگی خاصی در آن وجود نخواهد داشت. یک نوار هم در بخش پایین دوربین وجود دارد که نشان می‌دهد تب اس 9 FE از قلم اس پن پشتیبانی می‌کند و می‌تواند آن را به صورت بی‌سیم روی بدنه خود شارژ کند. دکمه‌های پاور و ولوم هم در سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند و حسگر اثرانگشت هم به صورت یکپارچه با دکمه پاور طراحی شده است. در بخش جلوی دستگاه هم احتمالا از یک صفحه نمایش 9.10 اینچی استفاده شود که حاشیه‌های نسبتا ضخیم و یکسانی در تمامی گوشه‌های دستگاه دارد.

در حاشیه‌های دیگر فریم هم یک پورت یواس‌بی C به همراه دو شیار اسپیکر قرار گرفته است. گفته شده که این تبلت ابعادی معادل ۲۵۴.۳×۱۶۵.۸×۶.۷ میلی‌متر دارد. به جز این موضوعات، هنوز جزئیات دیگری در مورد این تبلت منتشر نشده و نمی‌توان در مورد آن قطعی صحبت کرد. اما یک افشاگر دیگر اعلام کرده که این تبلت از تراشه اگزینوس 1380 در کنار 8 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

خبر مرتبط: مشخصات فنی و طراحی گلکسی تب اس ۹ فاش شد