مراسم گوگل امروز با توجه روی نسل جدید دستگاه‌های پیکسل و پیکسل واچ برگزار شد اما در این میان، به عرضه رنگ‌های جدید پیکسل بادز پرو اشاره شد. 

پیکسل بادز پرو گران‌ترین و قوی‌ترین هندزفری بی‌سیم گوگل است که سال گذشته در مراسم گوگل I/O رونمایی شد. این دستگاه از مشخصات بسیار چشمگیری استفاده می‌کند و می‌تواند گوگل را در سطح رقابت با محصولات شرکت‌هایی مثل سامسونگ و اپل قرار دهد. در هر‌کدام از بادز‌ها از یک درایور 11 میلی‌متری استفاده شده که توانایی بسیار بالایی در پخش کردن انواع صدا‌ها دارد. 

این مدل مثل مدل‌های پرو از شرکت‌های دیگر توانایی خنثی کردن صداهای محیط اطراف را دارد. اما یکی از ویژگی‌های شاخص پیکسل بادز پرو، پوشش روی میکروفون‌های آن است که می‌توانند مانع رسیدن صدای باد به میکروفون شوند. این موضوع در تماس‌ها و در حین ضبط کردن صدا بسیار تاثیر گذار است و مدل‌های دیگر از آن برخوردار نیستند.

Google Pixel Buds Pro

در تست‌های انجام شده مشخص شد که این هدفون‌ها با فعال بودن حالت نویز کنسلینگ می‌توانند عمر باتری 7 ساعته، و در صورت خاموش بودن حالت نویز کنسلینگ عمر باتری 11 ساعته داشته باشند. عمر باتری این هدفون‌ها به همراه کیس شارژ آن‌ها به 31 ساعت می‌رسد که در حد دیگر هدفون‌های پرچمدار بازار است. همچنین شارژ این هدفون به کمک پورت یو‌اس‌بی C انجام می‌شود و 5 دقیقه شارژ کردن آن می‌تواند برای 1 ساعت پخش موسیقی کافی باشد.

این هدفون یک سال است که وارد بازار شده و حالا در مراسم مهرماه گوگل شاهد رونمایی رنگ‌های جدید پیکسل بادز پرو جدید آن بودیم. پیکسل بادز پرو از رنگ‌های متنوعی برخوردار است ولی حالا رنگ‌های جدیدی به آن اضافه شده که ظاهر دستگاه را با سری پیکسل ۸ منطبق می‌کنند. قیمت این هدفون نسبت به گذشته تغییر نکرده و حالا شما در صورت خرید نسل جدید دستگاه‌های پیکسل، می‌توانید آن‌ها را با 50 دلار تخفیف خریداری کنید.

نظر شما در مورد رنگ‌های جدید پیکسل بادز پرو چیست؟ آیا این هدفون می‌تواند با ایرپاد پرو و بادز پرو سامسونگ رقابت کند؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: