شرکت شیائومی تیزر جدیدی برای کنگره MWC 2024 منتشر کرده است که در آن علاوه‌بر اتومبیل و جارو برقی هوشمند، در آن یک گوشی، تبلت و ساعت هوشمند دیده می‌شود.

یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای عمومی مرتبط با گوشی در جهان، کنگره جهانی موبایل یا MWC است. این رویداد قرار است اوائل اسفند ماه در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شود و شرکت‌های مختلف قرار است از محصولات جدید خود رونمایی کنند. تاکنون مشخص شده بود که پرچمدار چینی، یعنی شیائومی ۱۴ اولترا به‌عنوان رقیب گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس و همچنین گوشی ناتینگ فون 2a در این رویداد معرفی شوند. اکنون شرکت شیائومی تیزر جدیدی در پلتفرم ایکس (X) منتشر کرده و در آن به محصولات جدید در کنگره MWC 2024 اشاره کرده است.

Xiaomi MWC 2024 event

این تیزر توسط لی جون، مدیرعامل شیائومی منتشر شد. براین اساس غول چینی درحال آماده‌سازی برای عرضه جهانی محصولات خود است. تاکنون چند رویداد در چین برگزار شده و شیائومی محصولات متعددی را از‌جمله شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو معرفی کرده است. بنابراین برخی از محصولات ازجمله نسخه پایه شیائومی ۱۴ قرار است فقط برای عرضه در بازار جهانی آماده شوند. بااین حال برخی از محصولات هم قرار است کاملا جدید باشند.

در این تیزر، فقط هاله‌ای از دستگاه‌های شیائومی به‌نمایش درآمده است و اسم یا تصویر دقیقی از آنها در دسترس نیست. بالای تصویر، عبارت «انسان×ماشین×خانه» مشاهده می‌شود که نشان دهنده اکوسیستم هوشمند شیائومی است. برای یادآوری، سیستم‌عامل HyperOS هم درحقیقت همان اندروید ۱۴ است که با تغییراتی همراه شده تا اتصال میان دستگاه‌های شیائومی آسان‌تر شود.

در این تیزر ۵ دستگاه مختلف دیده می‌شوند که از مکعب‌های کوچک قرمز رنگ ساخته شده‌اند. به‌ترتیب از سمت چپ، یک گوشی، جارو برقی هوشمند، اتومبیل، ساعت هوشمند و تبلت به‌نظر می‌رسند که با برسی اطلاعات قبلی، درک خوبی از هر کدام پیدا می‌کنیم. گوشی سمت چپ، نماد سری شیائومی ۱۴ شامل احتمالا ۲ نسخه پایه و اولترا است که احتمالا نسخه پرو با آنها عرضه نمی‌شود. اتومبیل داخل تصویر هم شیائومی SUV 7 است که ۲ ماه قبل در چین معرفی شد. ساعت هوشمند در تصویر احتمالا با نام شیائومی واچ ۲ معرفی می‌شود که هنوز حتی برای عرضه در چین معرفی نشده است.

 Xiaomi HyperOS

اگرچه جاروبرقی اهمیت زیادی ندارد، اطلاعاتی درباره تبلت در دسترس نیست. این دستگاه ممکن است یکی از نسخه‌های سری شیائومی پد ۶، یعنی نسخه پرو یا مکس باشد. یادآوری می‌شود نسخه استاندارد شیائومی پد ۶ در بازار جهانی عرضه شده و هم‌اکنون قابل خریداری است. در قسمت توضیحات نوشته شده است: «بی‌صبرانی منتظریم تا آنچه را که روی آن کار می‌کردیم به خاطبان جهانی خود در MWC 2024 ارائه کنیم.» بنابراین احتمالا تمامی محصولاتی که در این رویداد معرفی می‌شوند در آینده راهی بازار جهانی خواهند بود.

اخبار مرتبط: