موتورولا ریزر ۴۰ و ریزر ۴۰ اولترا را با قیمت ۵۶۰ دلاری در رده گوشی‌های تاشو قرار می‌گیرند و نسبت به مدل‌های تاشو دیگر ارزان‌تر هستند.

Razr 40 دارای صفحه‌نمایش کوچک‌تر و تنها یک دوربین پشتی است و Razr 40 Ultra صفحه‌نمایش بیرونی بزرگ‌تر دارد که اطراف ماژول دوربین را احاطه می‌کند و دوربین پشتی دوگانه دارد. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش داخلی ۶.۶۷ اینچی به همراه دوربین سلفی که به شکل پانچ هول تعبیه شده‌اند.

این گوشی‌ها از تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ بهره می‌برند و از شارژ سیمی ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کنند. همچنین اندروید ۱۳ با رابط کاربری My UX موتورولا روی این گوشی‌ها اجرا می‌شود. گوشی Razr 40 در رنگ‌های مختلفی مانند سبز زیتونی، بنفش و کرم و Razr 40 Ultra در رنگ‌های زرشک، مشکی و آبی عرضه خواهند شد.

صفحه نمایش موتورولا Razr 40 و Razr 40 Ultra

معرفی ریزر ۴۰ و ریزر ۴۰ اولترا نشان دهنده این بود که در بازار جهانی در دسترس خواهند بود، اما در آمریکای شمالی با نام‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. ریزر ۴۰ و ریزر ۴۰ اولترا که با نام +Razr عرضه می‌شود تفاوت چندانی به لحاظ اجزای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ندارند.

جزئیات قیمت و زمان عرضه این گوشی‌ها هنوز برای اکثر مناطق اعلام نشده است اما عرضه این دو در چین با قیمت معادل ۵۶۰ و ۶۶۰ دلار برای Razr 40 و ۸۰۰ یا ۹۰۰ دلار برای Razer 40 Ultra (با حافظه رم متفاوت برای هر دو گوشی) خواهد بود. البته برخی از اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که ریزر ۴۰ اولترا در بازار جهانی ۱۲۰۰ دلار و ریزر ۴۰، ۸۰۰ دلار فروخته خواهند شد که با توجه به قیمت پایین آن در چین کمی ناامید کننده است.

اخبار مرتبط: