در طی روز‌های گذشته اطلاعات زیادی درباره موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در سایت‌های خبری منتشر شده، اما هنوز اخباری مبنی بر نسخه پایه این گوشی منتشر نشده است. طبق‌ آخرین گزارش‌ها، موتورولا ریزر ۴۰ در وب‌سایت گیک‌بنچ و 3C نمایش داده شده که برخی مشخصات فنی ریزر ۴۰ را به ما نشان می‌دهد. با توجه به فهرست‌ها، این گوشی با پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل ۱ عرضه می‌شود. ریزر ۴۰ در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۱۰۱۹ و چند هسته‌ای ۲۵۴۵ را به‌دست آورده است. همچنین این گوشی به‌طور پیش فرض با اندروید ۱۳ اجرا خواهد شد.

فهرست گیک‌بنچ همچنین نشان می‌دهد که ریزر ۴۰ با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود که مقدار مناسبی برای گوشی‌های هوشمند امروزی است و می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را به‌راحتی اجرا کند. همچنین این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی معرفی می‌شود.

امتیاز geekbench موتورولا Razr 40

براساس رندر منتشر شده، موتورولا ریزر ۴۰ همانند نسخه اولترا، دارای ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال خواهد بود که می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌های نسبتا باکیفیتی ثبت کند. همچنین باید توجه داشت هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی مبنی بر ویژگی‌های دوربین مانند پرتره یا جلوه‌های سینمایی منتشر نشده است.

در مجموع، موتورولا Razr 40 یک گوشی تاشو هوشمند با مشخصات فنی ایده‌آل است. در ادامه باید منتظر اعلام رسمی از سوی موتورولا باشیم تا بتوانیم مشخصات فنی بیشتری از این گوشی را در اختیار شما قرار بدهیم.

نظر شما درباره مشخصات فنی موتورولا ریزر ۴۰ چیست؟ آیا این گوشی تاشو می‌تواند با دیگر گوشی‌های تاشو موجود در بازار رقابت کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط:‌ تیزر و مشخصات گوشی تاشو موتورولا Razr 40 Ultra لو رفت