کمپانی موتورولا هر دو مدل از گوشی‌های تاشو Razr 2023 (Razr 40 و Razr 40 Ultra) را در تاریخ 6 تیر ماه روانه بازار خواهد کرد. ما تا الان تقریبا همه‌چیز را درباره تاشوهای جدید موتورولا می‌دانیم، اما به تازگی یک ویدئو تبلیغاتی از مدل پیشرفته‌تر Razr 40 Ultra لو رفته که به نمایش جذابیت‌های ظاهری این گوشی می‌پردازد. این ویدئو 44 ثانیه‌ای دیشب توسط ایوان بلاس، از طریق اکانت توییتری @evleaks منتشر شده که از زوایای مختلف مشخصات موتورولاRazr 40 Ultra نشان می‌دهد.

در این ویدئو شاهد یک نمایشگر ثانویه بزرگ هستیم که تمامی اپلیکیشن‌ها به صورت کامل روی آن اجرا می‌شوند. نمایشگری 3.5 اینچی که تقریبا کل فضای قسمت بالایی قاب پشتی را فرا‌ می‌گیرد و حتی دور ماژول‌های دوربین و فلش LED را نیز احاطه می‌کند. این نمایشگر ثانویه امکان نمایش ویجت‌های پخش موسیقی، صفحه‌های AOD و انواع نوتیفیکیشن‌ها را دارد.

درست همانطور که تصاویر لو رفته قبلی وعده می‌دادند، Razr 40 Ultra شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. تنها نکته ظریف و البته جدیدی که وجود دارد، مربوط به نام‌گذاری این گوشی است. این تیزر تبلیغاتی گوشی را با نامMotorola Razr Ultra معرفی می‌کند. مدلی که تا به حال چیزی از آن نشنیده بودیم. البته که می‌دانیم موتورولا تاشو پرچم‌دار جدید خود را با نام Razr 40 Ultra در بازارهای بین‌المللی به فروش خواهد رساند، اما در بازار آمریکا آن را با نام Razr+ معرفی خواهد کرد.

جدای از پیچیدگی‌های نام و برندینگ آن، به نظر می‌رسد که Razr 40 Ultra یک تاشو عمودی درجه یک باشد. در کنار این ویدئو تبلیغاتی لو رفته، چند تصویر دیگر هم از زوایای مختلف Razr 40 Ultra منتشر شده‌ است. این تصاویر به خوبی نشان می‌دهند که برخلاف تاشوهای سامسونگ، هیچ فاصله یا حفره قطره‌ای بین قسمت بالا و پایین نمایشگر گوشی در حالت بسته وجود ندارد.

مشخصات فنی Razr 40 Ultra پیش از این فاش شده و می‌دانیم که با تراشه اسنپدراگون +8 نسل 1 عرضه می‌شود. تراشه‌ای که اصولا برای گوشی‌های پرچم‌دار طراحی شده است. نمایشگر داخلی امولد این گوشی دارای رزولوشن 1080p بوده، در حالیکه نمایشگر بیرونی آن دارای رزولوشن 1056×1066 پیکسل است. Razr 40 Ultra تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

همچنین یک نسخه دو سیمکارته، با ظرفیت پذیرش eSIM از آن نیز وجود خواهد داشت. از آنجاییکه فاصله زیادی تا عرضه رسمی این گوشی نداریم، به زودی می‌توانیم کار کردن با آن را تجربه کرده و از نزدیک به ارزیابی آن بپردازیم.

اخبار مرتبط: جزئیات نمایشگر موتورولا Razr 40 Ultra + تاریخ عرضه