موتورولا تأیید کرده که با عرضه گوشی تاشو جدید خود، گوشی‌های سری Z سامسونگ را شکست خواهد داد و بر سلطه رقیب قدیمی در بازار تاشوها پایان خواهد داد. همان‌طور که انتظارش را داشتیم، شرکت موتورولا 11 خرداد ماه رویداد بزرگی را برگزار خواهد کرد که به شکل جالبی نام آن را Flip the script (نامه را تا کن) گذاشته است! تبلیغاتی که موتورولا تاکنون انجام داده نشان می‌دهند که این رویداد میزبان رونمایی از دو مدل گوشی جدید خواهد بود. هرچند این کمپانی هنوز جزئیات زیادی را در این رابطه افشا نکرده است. با این وجود به تازگی یک منبع خبری به نام ایوان بلاس، چند تصویر جدید که جزئیات نمایشگر موتورولا Razr 40 Ultra را مشخص می‌کند را فاش کرده است.

مدل اولترا یک گوشی تاشو عمودی است که موتورولا آن را در کنار مدل ارزان‌تر Razr 40 عرضه خواهد کرد. گرچه نمایشگر بیرونی Razr 40 تقریبا به اندازه نمایشگر بیرونی Galaxy Z Flip4 است، اما مدل پیشرفته‌تر Razr 40 Ultra از یک نمایشگر ثانویه بسیار بزرگتر استفاده می‌کند.

تاریخ عرضه جهانی Razr 40 Ultra

هرچند خبرها حاکی از این است که سامسونگ نیز قصد دارد در مدل جدید Galaxy Z Flip5 از یک نمایشگر ثانویه بزرگ و البته گران‌قیمت استفاده کند (گوشی که اواخر مرداد ماه معرفی خواهد شد). بر اساس تصاویر تازه منتشر شده، موتورولا هر دو مدل اولترا و معمولی Razr 40 را به صورت همزمان در بازار عرضه می‌کند. هرچند هرکدام از این مدل‌ها مشتری هدف خاص خودشان را خواهند داشت.

به عنوان مثال نمایشگر ثانویه بزرگ Razr 40 Ultra می‌تواند به عنوان یک منظره‌یاب فوق‌العاده در هنگام عکاسی و فیلم‌برداری مورد استفاده قرار بگیرد و از این رو برای کسانی که به این موضوع اهمیت می‌دهند می‌تواند جالب توجه باشد. علاوه بر این امکان استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف مانند تیک تاک، اسنپ‌چت، واتساپ، نت‌فلیکس و یوتیوب روی نمایشگر بیرونی Razr 40 Ultra وجود دارد.

گرچه باید بگوییم اینستاگرام به خاطر عدم سازگاری با حالت نمایش لندسکیپ به خوبی روی نمایشگر بیرونیRazr 40 Ultra اجرا نخواهد شد. مشکلی که برای Oppo Find N2 Flip وجود ندارد. Razr 40 Ultra همچنین می‌تواند یکی از گران‌ترین گوشی‌های تاریخ نیز باشد. چراکه قیمت آن برای نسخه 256 گیگابایتی حدود 1200 دلار تخمین زده شده است.

خبر مرتبط: طراحی رسمی موتورولا Razr 40 Ultra لو رفت