براساس تایید رسمی هواوی، تبلت میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی با تراشه کرین 9000S و سنسور تشخیص چهره سه‌بعدی در تاریخ ۲۵ سپتامبر معرفی می‌شود.

کمپانی هواوی تایید کرد تبلت میت پد پرو ۱۳.۲ در تاریخ ۲۵ سپتامبر مصادف با سوم مهرماه سال‌جاری برای بازار داخلی چین معرفی می‌شود. این دستگاه با استفاده از یک صفحه‌نمایش ۱۳.۲ اینچی به‌عنوان بزرگ‌ترین تبلت ساخت کمپانی هواوی شناخته می‌شود که به‌دلیل بهره‌مندی از مشخصات سخت‌افزاری نسبتا پرچمدار می‌تواند مورد استقبال کاربران زیادی قرار بگیرد؛ در ادامه به جزئیاتی از تبلت میت پد پرو ۱۳.۲ می‌پردازیم.

طبق تصاویر و پوسترهای منتشر شده می‌توان فهمید که تبلت میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی طراحی بسیار باریک، وزن بسیار سبک و حاشیه‌های کمی خواهد داشت. همچنین، نسبت‌ صفحه‌نمایش به بدنه بسیار بیشتر خواهد بود که همین موضوع کمک می‌کند تا دستگاه از اندازه طبیعی بزرگ‌تر جلوه کند و درمقایسه‌با نسل‌های قبلی طراحی بسیار بهتر و کاربرپسندتر داشته باشد.

MatePad-Pro-13.2

اضافه شدن ناچ بالای نمایشگر نشان می‌دهد هواوی میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی می‌تواند به ماژول دوگانه سلفی به‌همراه سنسور تشخیص چهره سه‌بعدی و ژست‌های حرکتی برای عملکرد هندزفری برخوردار شود. ازسوی‌دیگر، گفته می‌شود که این تبلت پرچمدار اقتصادی از تراشه جدید کرین 9000S با پشتیبانی از فناوری 5G بهره می‌برد که در گوشی‌های میت ۶۰ و میت X5 مورد استفاده قرار گرفته است. پردازنده مذکور برپایه معماری ۷ نانومتری ساخته شده و اولین تراشه هواوی با فناوری ارتباطی 5G پس از برداشته شدن تحریم‌های آمریکا به‌شمار می‌رود.

پایین پوستر، لوگوی NearLink دیده می‌شود که نشان‌دهنده استفاده از فناوری اتصال StarLight در تبلت میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی خواهد بود. برای آگاهی بیشتر باید بگوییم که StarLight یک فناوری بی‌سیم کوتاه‌برد است که قابلیت‌های بلوتوث و وای‌فای را با یک‌دیگر ترکیب می‌کند؛ از ویژگی‌های استارلایت می‌توانیم به کاهش ۶۰ درصدی انرژی، سرعت ۶ برابری اینترنت درمقایسه‌با فناوری‌های سنتی اشاره کنیم.

علاوه‌براین، گزارش‌ها تایید می‌کنند تبلت میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی با یک باتری عظیم و شارژ سریع بی‌سیم معرفی می‌شود و سیستم دوربین دوگانه با سنسور اولترا واید خواهد داشت. همچنین به‌لطف فناوری StarLight می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد و استفاده از کاغذ و ابزار نوشتاری فیزیکی را کاهش دهد.

اخبار: