یک سازنده ی ویدئو به کمک پرینتر 3 بعدی در حال فروش و ساخت iBook G3 است. او با ایپد های 10.9 اینچی، 11 اینچی و کیبورد در حال تولید این آی بوک های نوستالژیک است. شخصی از او پرسید که او می‌تواند این کار را با آیفون نیز انجام دهد و بیلی نتوانست در مقابل این چالش مقاومت کند.

iBook G3 ساخته‌شده از قاب آیپد

تولید نوعی iBook G3 یک ایده جالب برای ویدئوهای فان تیک‌تاک بود تا زمانی که تعداد بسیار بالایی از مردم تقاضای خرید آن را داشتند. در فیلم اصلی نشان می‌دهد که او در حال قدم زدن به سمت یک کافی‌شاپ است و به نظر می‌رسد یک iBook G3 نارنجی-سفید با خود به همراه دارد. اما اسکرین آن کاملاً یک آیپد است و در جای کیبورد آن نیز یک کیبورد بلوتوثی قرارگرفته است تا یک وسیله کاملاً قابل استفاده از اپل باشد.

هیوز در ادامه با طیف وسیعی از درخواست کنندگان برای خرید این آیبوک‌ها مواجه شد و در حال حاضر واحدهای فروش این مدل آیبوک ها که از ایپد و کیبورد بلوتوثی واقعی ساخته‌شده‌اند را راه‌اندازی کرده و آنها را به فروش می‌رساند. یک سوکت USB-C در کنار آن قرار دارد که می‌تواند ایپد یا کیبورد را شارژ کند و در کنار آن شارژر اپل واچ تعبیه‌شده است. بله ، این‌یک اتفاق هیجان‌انگیز است که او یک شارژر اپل واچ را در بالای کیبورد تعبیه کرده است!!

این وسایل نوستالژیک بسیار بامزه هستند، برای خرید یک جی 3 هرکدام آنها به‌راحتی 1000$ یا 1450$ هزینه دارند. در حال حاضر یک لیست انتظار برای خریداران وجود دارد که اگر الآن سفارش دهید می‌توانید جی 3 خود را با 750$ تهیه کنید.

قاب آیفون

یک مخاطب در قسمت نظرها از او پرسید که آیا می‌تواند یک نمونه‌ی کوچک با آیفون بسازد؟ بله او این کار را کرد.

این یک کاور کاملاً ساخته‌شده توسط پرینتر 3 بعدی است که شبیه نسخه‌ی کوچکی از جی 3 می‌باشد. اگر شما عاشق این ایده هستید اما نمی‌خواهید که هزار دلار بابت آن هزینه کنید هیوز یک پیشنهاد خوبی برای شما دارد. او قاب‌هایی از آیبوک برای مک بوک پروهای 14 یا 16 اینچی شما طراحی کرده باقیمت 25$ که بسیار مقرون‌به‌صرفه از جی 3 های هیوز است. برای خرید جی 3 یا دیدن ویدئوهای هیوز به صفحه تیک تاک او بروید. همچنین نحوه ساخت این وسایل نوستالژیک را در زیر ببینید.

خبر مرتبط: توقف تولید آیپد پلاستیکی!