امروز مانیتور جدید LG معرفی شد که ویژگی‌های کاربردی را به کاربران ارائه داده و قرار است به زودی در خرده‌فروشی‌های مختلف برای فروش در دسترس قرار بگیرد.

مانیتور جدید LG که با مدل 27UP550N شناخته می‌شود، اندازه‌ای برابر با 27 اینچ داشته و از امروز قرار است در وبسایت خرده‌فروشی JD به فروش برسد. قیمت این دستگاه در زمان عرضه برابر با 251 دلار خواهد بود. رزولوشن این دستگاه 3840×2160 بوده و کیفیتی فوق‌العاده را با نرخ بهینه‌سازی 60 هرتز به ارمغان می‌آورد. پنل آن IPS و روشنایی استاندارد دستگاه به 300 نیت می‌رسد که علاوه بر آن، نسبت رنگی 1000:1 نیز دارد.

مانیتور 27UP550N از عمق رنگ 8 بیت پشتیبانی کرده و 98 درصد طیف رنگی sRGB را به نمایش می‌گذارد که نشان از تولید دقیق و باکیفیت رنگ‌ها دارد. به لطف این امکانات، از این مانیتور می‌توانید برای کارهایی چون تدوین ویدئو، ویرایش و طراحی تصاویر یا گیمینگ استفاده کنید. تکنولوژی AMD FreeSync به کار رفته در آن، باعث می‌شود تجربه بازی کردنتان نیز به دور از هر گونه تاخیر یا پارگی تصویر باشد.

طراحی دستگاه ارگونومیک و زیبا بوده و پایه‌ای دارد که در جهات مختلف توانایی چرخیدن داشته که باعث می‌شود هر طور راحت باشید مانیتور را در اتاقتان نصب کنید و از کیفیت مناسب آن لذت ببرید. از جمله اتصالات مانیتور جدید LG می‌توان به دو پورت HDMI 2.0، یک پورت DisplayPort 1.4 و یک پورت USB-C با قابلیت انتقال 90 وات انرژی اشاره کرد که از آن می‌توانید برای شارژ دستگاه‌های مختلف یا انتقال سریع داده استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های 27UP550N می‌توان به پشتیبانی از HDR10 اشاره کرد که دسترسی به روشنایی و تصاویری زیبا را به شما می‌دهد و تجربه‌تان از تماشای آثار مختلف را لذت‌بخش‌تر می‌کند. به لطف پنل IPS نیز تماشای مانیتور از گوشه‌های مختلف باعث کاهش کیفیت آن نشده و همچنان سطح مناسبی از روشنایی و کیفیت رنگ‌ها را مشاهده خواهید کرد.

LG در مانیتور جدیدش به فکر گیمرها نیز بوده و قابلیتی چون Dynamic Action Sync را لحاظ کرده که باعث کاهش لگ و تاخیر بازی می‌شود. علاوه‌بر آن، ویژگی Black Stabilizer نیز لحاظ شده که دید تصویر در سکانس‌های تاریک را به شدت بهبود می‌بخشد. این دستگاه از نرم‌افزار OnScreen Control نیز استفاده می‌کند که می‌توانید با اتصال یک ماوس، وارد تنظیمات آن شده و ویژگی‌هایی که مختص خودتان است را اعمال کنید. بدین ترتیب، با مانیتوری مناسب از همه جهت روبرو خواهید بود که به لطف امکانات متعددش، ارزش خرید بالایی نیز دارد.