کمپانی لنوو جدیدترین نسخه لپ‌تاپ محبوب خود یعنی Yoga Pro 14s 2024 را به‌صورت رسمی معرفی کرد. این دستگاه با طراحی باریک عملکردی قدرتمند را ارائه می‌دهد و برای کاربران حرفه‌ای و خلاق ایده‌آل خواهد بود.

نسخه گرافیکی پایه این لپ‌تاپ در دو رنگ خاکستری و آبی عرضه خواهد شد. اما قلب تپنده‌ لپ‌تاپ Yoga Pro 14s 2024 لنوو، پردازنده‌های قدرتمند Core Ultra اینتل است. علاوه‌براین، امکان سفارش مدل‌هایی با کارت گرافیک مجزای RTX 4060 انویدیا برای کاربرانی که نیازمند قدرت پردازشی گرافیکی بیشتری هستند، وجود دارد. این ترکیب سخت‌افزاری، توان خروجی حداکثر ۸۵ وات را ارائه می‌دهد که نویدبخش عملکردی روان و بدون لگ، حتی در اجرای امور سنگین است. قیمت پایه Yoga Pro 14s 2024 از ۱۲۲۶.۸۷ دلار شروع می‌شود که با توجه به نوع پردازنده و وجود یا عدم کارت گرافیک RTX، متغیر خواهد بود.

Yoga Pro 14s 2024

فراتر از قدرت پردازشی فوق‌العاده، Yoga Pro 14s 2024 به یک نمایشگر خیره‌کننده ۳K با اندازه ۱۴.۵ اینچ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. این نمایشگر با پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3، رنگ‌های زنده و دقیقی را ارائه می‌دهد که با کالیبراسیون دوگانه برای هر دو فضای رنگی DCI-P3 و sRGB، تصاویری روان و چشم‌نواز را به شما ارائه می‌دهد که برای فعالیت‌های گرافیکی حرفه‌ای و سرگرمی‌های بصری ایده‌آل خواهد بود. برای ارتقای هرچه بیشتر تجربه کاربری، این نمایشگر از قابلیت لمسی ده نقطه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند.

با وجود طراحی باریک و زیبا، لنوو در بخش کارایی Yoga Pro 14s 2024 کوتاهی نکرده است. این لپ‌تاپ به کیبورد با کلیدهایی با عمق ضربه ۱‌.۵ میلی‌متر برای تایپ راحت، چهار بلندگوی قدرتمند با فناوری Dolby Atmos برای صدایی فراگیر و باطری حجیم ۷۳ وات‌ساعت برای تامین انرژی مورد نیاز در طول روز مجهز شده است. نسخه با گرافیک مجتمع در دو رنگ خاکستری طوفانی و آبی دریایی معرفی می‌شود، در حالی که مدل مجهز به کارت گرافیک مجزا تنها در رنگ خاکستری طوفانی در دسترس خواهد بود.

هنگام معرفی Yoga Pro 14s 2024، کمپانی لنوو اعلام کرد مجموعه متنوعی از پورت‌ها را ارائه می‌دهد که شامل یک پورت Thunderbolt ۴، یک پورت USB-C کامل، یک پورت USB-A با سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه و یک خروجی HDMI 2.1 می‌شود.

اخبار مرتبط: