شواهد جدید نشان می‌دهند که وان پلاس در حال توسعه یک تبلت جدید به نام وان پلاس گو است.

وان پلاس اوایل سال ۲۰۲۳ با معرفی اولین تبلت خود یعنی وان پلاس پد رسما وارد بازار تبلت‌ها شد. اما بر اساس گزارش‌ها، این برند در حال توسعه تبلت دیگری است که احتمالا با نام وان پلاس پد گو به بازار عرضه شود.

طبق گفته‌های افشاگران، یک پست در وب‌سایت وان پلاس ظاهر شده است که به تبلت وان پلاس پد گو و شناسه مدل OPD2304 و OPD2305 اشاره دارد که اطلاعات هر دوی این دستگاه‌ها ۲۵ مرداد ثبت شده‌ است. البته به‌درستی اطلاعات مطرح شده در پست اعتمادی نیست. پست مربوطه نیز پس از مدتی از وب‌سایت وان پلاس حذف شد.

وان پلاس پد گو

به‌نظر می‌رسد شناسه‌های OPD2304 و OPD2305 به دو نسخه وای‌فای و سلولار وان پلاس پد گو اشاره دارد. انتظار می‌‍‌رود که تبلت وان پلاس پد گو با ارتقا نسبت به وان پلاس پد رونمایی شود.

تبلت وان پلاس پد به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز شده و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۱.۶۱ اینچی با وضوح تصویر ۲۸۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسلی است که نرخ تازه‌سازی آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد.

پشت این تبلت مجهز به یک دوربین با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی است که می‌تواند ویدئوهای 4K را ضبط کند. دوربین جلوی این دستگاه نیز حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد. این تبلت از باتری ۹۵۱۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد و دارای طراحی خاصی است و جلوه‌ی زیبایی دارد.

از آن‌‌جا که اولین تبلت وان پلاس، وان پلاس پد کیفیت بالایی دارد و از طرف کاربران مورد استقبال زیادی قرار گرفت، باید دید وان پلاس در عرضه محصول جدید خود نیز همچنان موفق عمل خواهد کرد یا خیر؟

وان پلاس پد به عنوان اولین تبلت این شرکت رونمایی شد