امروز وان‌پلاس به صورت رسمی از اولین تبلت خود با نام وان پلاس پد رونمایی کرد. تبلت وان‌پلاس به صورت مستقیم بازار تبلت‌های گران‌تر را هدف قرار داده و با مشخصات خوبی به بازار عرضه شده است. این تبلت برای انجام پردازش‌ها از تراشه دیمنسیتی 9000 به همراه 8 گیگابایت رم استفاده می‌کند که به راحتی می‌تواند برای انجام کار‌های سنگین کافی باشد.

برای بالاتر رفتن سرعت کار با وان پلاس پد، در این دستگاه از 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفاده شده است. طراحی تبلت وان‌پلاس بسیار خاص است و احتمال کمی وجود دارد که شما آن را با تبلت‌های دیگر بازار اشتباه بگیرید. در بخش جلویی، وان پلاس پد از یک صفحه نمایش 11.61 اینچی استفاده کرده که رزولوشن 2800×2000 پیکسل دارد. این پنل از نسبت تصویر 7:5 استفاده می‌کند که در حقیقت بین دو نسبت 4:3 و 3:2 قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش وان پلاس پد

این پنل نرخ بروزرسانی بالایی دارد که در بالاترین حد به 144 هرتز هم می‌رسد. سقف روشنایی این صفحه نمایش 500 نیت و کنتراست آن 1400:1 اعلام شده است. وان پلاس اعلام کرده که حاشیه‌های باریک صفحه نمایش به آن اجازه داده تا 88.14 درصد فضای جلوی دستگاه را پر کند. دوربین پشت این دستگاه در یک ماژول دایره‌ای شکل قرار گرفته و رزولوشن 13 مگاپیکسلی دارد. این دوربین همچنین توانایی فیلم‌برداری با رزولوشن 4K را نیز دارد. وان پلاس پد از یک دوربین 8 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی استفاده کرده که توانایی فیلم‌برداری با رزولوشن 1080 را دارد.

تبلت وان‌پلاس از چهار اسپیکر با گواهی دالبی اتموس استفاده می‌کند که هرکدام در یک گوشه دستگاه قرار گرفته‌اند. این تبلت از یک باتری 9510 میلی‌آمپری استفاده می‌کند که می‌تواند برای 14:30 ساعت پخش ویدیو کافی باشد. این باتری همچنین می‌تواند با توان 67 وات در مدت زمان 80 دقیقه شارژ شود که برای یک تبلت بسیار خوب به نظر می‌رسد.

وان‌پلاس سعی کرده تا با این تبلت اکوسیستم خود را کمی شبیه به اپل کند و ارتباط میان تبلت و گوشی‌های وان‌پلاس را راحت‌تر کند. تبلت وان‌پلاس به صورت یکپارچه از آلومینیوم ساخته شده و در رنگ سبز عرضه می‌شود. شما همچنین می‌توانید در کنار این تبلت، کیبورد مغناطیسی، کیف فولیو و قلم وان‌پلاس را هم خریداری کنید. این قلم شباهت زیادی به قلم اپل دارد می‌توانید از آن برای نوت برداری و طراحی استفاده کنید.

خبر مرتبط: تصاویری از وان پلاس پد منتشر شد