شرکت وان پلاس در رویداد 7 فوریه خود وان پلاس پد را عرضه خواهد کرد، جایی که همچنین OnePlus 11R 5G، OnePlus Keyboard و OnePlus TV 65" Q2 Pro را نیز معرفی می‌کند. این شرکت هنوز مشخصات وان پلاس پد را توضیح نداده، اما تصاویری از وان پلاس پد را که در آن جنس بدنه و رنگ این تبلت مشخص است در وب‌سایت هندی‌اش به اشتراک گذاشته.

می توانید ببینید که OnePlus Pad یک دوربین سلفی در قاب بالای نمایشگر تعبیه شده است. در پشت این دستگاه یک دوربین در وسط قرار دارد که توسط فلاش LED به آن متصل شده و در زیر آن لوگوی OnePlus قرار دارد. انتظار می رفت OnePlus Pad یک Oppo Pad یا Oppo Pad Air تغییر نام یافته باشد، اما هیچ کدام از حدس هایی که درباره این تبلت زده می‌شد درست از آب در نیامد، به این معنی که OnePlus Pad احتمالا یک تبلت کاملاً جدید خواهد بود.

وان پلاس پد

ما در اینجا نگاهی به اولین تصویر رسمی این تبلت در رنگ Halo Green خواهیم داشت. OnePlus به TechRadar گفت که این پد سبز رنگ وان پلاس به عنوان نسخه Halo Green به بازار عرضه خواهد شد و گفته شده که این سایه "نشاط زندگی را با وسعت فضا ترکیب می کند." با این حال، برند چینی در مورد سایر گزینه های رنگی چیزی نگفته.

همچنین به این نشریه گفته شد که وان پلاس پد دارای بدنه آلومینیومی و فریم خمیده‌ای است که باعث می‌شود در استفاده طولانی مدت دست های شما خسته و اذیت نشوند. البته انتظار می‌رود که این شرکت بزودی اطلاعات بیشتری از دستگاه جدید خود منتشر کند، زیرا در حال نزدیک شدن به رویداد معرفی ۷ فوریه وان‌پلاس هستیم، رویدادی که اولین عرضه جهانی ایرفون OnePlus 11 و OnePlus Buds Pro 2 TWS را نیز در چین نشان می‌دهد.

خبر مرتبط: بدنه وان پلاس 11T سرامیکی می‌شود؟