اگر از کسانی هستید که دنبال ارزان‌ترین راه تجربه Apple Intelligence می‌گردید، قصد داریم در این مطلب آیپد مینی 7 را به شما معرفی کنیم.

یکی از در دسترس‌ترین راه‌ها برای استفاده از جدیدترین تکنولوژی اپل، یعنی هوش مصنوعی Apple Intelligence خرید گوشی‌های آیفون 15 پرو یا آیفون 15 پرو مکس است، اما اگر از کسانی هستید که بودجه خرید این دو گوشی را نیز ندارید، می‌توانید از آیپد مینی 7 که به تازگی عرضه شده است استفاده کنید. این دستگاه که تراشه‌ای قدرتمند به همراه حافظه رم ارتقاء یافته دارد، به عنوان ارزان‌ترین گزینه، دریافت و امکان استفاده از هوش مصنوعی را برای کاربران تضمین می‌کند. به طور قطع در این بازه قیمتی، هیچ دستگاهی ارزان‌تر از این محصول پیدا نمی‌کنید که شما را وارد دنیای هوش مصنوعی برجسته اپل کند.

بر اساس گزارشات و شایعات منتشر شده، آیپد مینی 7 در ابتدا قرار بود در تاریخ 1 نوامبر معرفی شود اما اپل بسیار زودتر از این تاریخ، اقدام به معرفی این محصول کرده و همه را غافلگیر کرد. همانطور که می‌دانید، شرکت اپل در مراسم WWDC در ماه ژوئن اقدام به معرفی هوش مصنوعی جذاب و کاربردی خود، یعنی Apple Intelligence و سیستم‌عامل‌های جدید iOS 18 و iPadOS 18 کرد.

با تماشا و دنبال کردن اخبار، متوجه می‌شوید که چرا بسیاری دنبال ارزان‌ترین راه تجربه Apple Intelligence هستند؛ این هوش مصنوعی به لطف امکانات و ابزارهای گسترده و کاربردی که ارائه می‌دهد، نحوه استفاده کاربر از آیفون‌ها و آیپدهای غول آمریکایی را برای همیشه عوض می‌کند و همه چیز را بسیار ساده‌تر از پیش خواهد کرد. با این حال، در حال حاضر فقط دستگاه‌های محدودی از این سیستم پشتیبانی می‌کنند زیرا نیاز به سخت‌افزاری نسبتاً قدرتمند دارد. با این حال، شرکت اپل مصمم است که سخت‌افزار کلیه محصولات در حال حاضرش را به شدت تقویت کند تا بتواند این هوش مصنوعی جذاب و ابزارهای مفید آن را در دسترس طیف بزرگ‌تری از کاربرانش قرار دهد.

ارزان‌ترین راه تجربه Apple Intelligence

در راستای ارتقای محصولات مختلفش، اپل در آیپد مینی 7 از تراشه A17 پرو استفاده کرد که سال گذشته در مدل‌های پرو آیفون 15 به کار رفته بود. یکی دیگر از گزارشات مهمی که به چندی پیش به دستمان رسید این بود که آیپد مینی 7 قرار است از حداقل 8 گیگابایت رم بهره ببرد. اگر به خاطر داشته باشید، مدل آیپد مینی 6 تنها 4 گیگابایت حافظه رم داشت پس این ارتقا، قطعاً در جهت به کار بردن Apple Intelligence در این دستگاه انجام شده است. این یعنی آیپد مینی 7 قرار است اولین دستگاه اقتصادی اپل باشد که از هوش مصنوعی جدیدش پشتیبانی می‌کند و تبلیغات و مارکتینگ این آیپد نیز با هدف تمرکز بر روی قابلیت‌های هوش مصنوعی انجام خواهد گرفت.

اگر به دنبال ارزان‌ترین راه تجربه Apple Intelligence هستید، به طور قطع آیپد مینی 7 بهترین گزینه ممکن خواهد بود که با قیمت زیر 500 دلار، این تکنولوژی جدید و انقلابی را تقدیم کاربران می‌کند. این دستگاه در حال حاضر با قمیت 499.99 دلار در دسترس بوده اما در تعطیلات پیش‌رو، به طور قطع تخفیف بسیار مناسبی در حد 50 یا 100 دلار خواهد خورد که ارزش خرید آن را دو چندان می‌کند. پس این گزینه، بهترین انتخاب ممکن است اگر قصد دارید با قیمتی کم، وارد اکوسیستم هوش مصنوعی اپل شوید. از طرف دیگر، اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم، تراشه A17 پرو یکی از قدرتمندترین چیپست‌های اپل است که به راحتی از پس کارهای روزمره برآمده و تجربه‌ای عالی از بازی‌های سنگین روز دنیا نیز تقدیمتان می‌کند. در نهایت، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که آیا هوش مصنوعی اپل و برخی قابلیت‌های مدرن و جذاب آیپد مینی 7، ارتقاء به آن از آیپد مینی 6 یا هر کدام از محصولات دیگر اپل را توجیه خواهد کرد یا خیر.