نسخه پایدار iOS 17.3.1 به‌صورت رسمی برای گوشی‌های آيفون سازگار با این آپدیت نرم‌افزاری منتشر شد؛ کاربران می‌توانند با به‌روزرسانی دستگاه‌شان از قابلیت‌های جدید بهره‌مند شوند.

مطابق انتظارات‌مان، اپل آپدیت نرم‌افزاری سیستم‌عامل iOS 17.3.1 را برای دستگاه‌های آيفون سازگار منتشر کرد تا کاربران بتوانند به‌واسطه‌آن باگ‌های احتمالی موجود در گوشی‌هایشان را برطرف کنند. همچنین، غول فناوری ساکن کوپرتینو به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای watchOS 10.3.1 و macOS 14.3.1 را به‌همراه iPadOS 17.3.1 عرضه کرد تا تمامی اکوسیستم اپل به‌صورت یک‌پارچه بهبود یابد. اگر قصد دانلود و نصب نسخه پایدار iOS 17.3.1 را دارید با رسانه علاءالدین همراه شوید تا طریقه دانلود و مزایای آپدیت جدید را به‌شما نشان دهیم.

براساس آخرین گزارش‌ها از حوزه فناوری، به‌نظر می‌رسد مشکلات رایجی مانند تایپ با صفحه‌کلید گوشی‌های آیفون وجود داشت که غول کوپرتینو با انتشار نسخه پایدار سیستم‌عامل iOS 17.3.1 اقدام به رفع آن می‌کند. ازسوی‌دیگر، اگر قصد دارید این نسخه را نصب کنید باید وارد منوی تنظیمات شوید روی گزینه‌های General > Software Updates کلیک کنید؛ سپس باتوجه‌به تصویر می‌توانید به‌صورت خودکار آپدیت نرم‌افزاری iOS 17.3.1 را دریافت کنید. البته پیش‌از شروع فرآیند نصب باید از حجم اینترنت و پایداری آن به‌همراه میزان شارژ دستگاه اطمینان حاصل کنید.

iOS 17.3.1

باتوجه‌به بیانیه رسمی کمپانی اپل، آپدیت سیستم‌عامل iOS 17.3.1 مجموعه‌ای از رفع باگ‌های نرم‌‌افزاری و بهبود عملکرد را برای گوشی‌های آيفون به‌ارمغان می‌آورد؛ بنابراین، دانلود و نصب آن به کاربران توصیه می‌شود. در بیانیه غول فناوری کوپرتینو اشاره‌ای به باگ‌های امنیتی نشد، اما به‌نظر می‌رسد تیم نرم‌افزاری پچ امنیتی را برای جلوگیری از ورود بد‌افزارها و اختلال در عملکرد دستگاه‌های آيفون عرضه کرده‌باشد. در ادامه، اپل برخی مشکلات جزئی مانند تایپ صفحه‌کلید را برطرف کرد تا کاربران هنگام نوشتن مشکلی نداشته باشند.

علاوه‌براین، کمپانی اپل به‌روزرسانی هم‌زمانی را برای آیپد، مک و اپل‌واچ ارائه کرد تا کاربران به‌واسطه‌آن بتوانند دستگاه‌های هوشمندشان را آپدیت کنند. درحقیقت، افراد قادر هستند با نصب به‌روزرسانی‌های جدید تجربه کاربری روان‌تر و منسجم‌تری داشته باشند؛ روند دانلود و نصب آپدیت‌های نرم‌افزاری برای هریک از دستگاه‌های یادشده تقریبا مشابه گوشی‌های آیفون است. بنابراین، کاربران می‌توانند در منوی تنظیمات با کلیک روی گزینه Software Updates آخرین نسخه نرم‌افزاری را دانلود و نصب کنند.

اخبار مرتبط: