شیائومی به تازگی از گوشی هوشمند جدید و جالب خود که روی آن کار می‌کند رونمایی کرده است. رونمایی از شیائومی 12S اولترا که دارای تنظیمات دوربین عقب منحصربه‌فردی شامل یک لنز قابل اتصال لایکا برای عکاسی پیشرفته است. این غول فناوری به‌تازگی یک تیزر ویدئویی و یک پوستر را در حساب‌رسمی ویبو خود به اشتراک گذاشته است. با نگاهی به این تیزرها می‌توان متوجه شد که گوشی آینده یک مدل رده‌بالا با تأکید بر عکاسی با دوربین است.

تیزرهای موجود در وبسایت میکروبلاگینگ چینی نشان می‌دهد که گوشی هوشمند جدید دارای سنسور دوبین اصلی 1 اینچی در پشت است، بااین‌حال این سنسور با لنز اختصاصی سری M لایکا باقابلیت اتصال و جدا شدن از ماژول دوربین عقب است که تکمیل خواهد شد.

طبق یاد داشت‌های رسمی، شیائومی اولین شرکتی است که لنز کامل دوربین لایکا را بر روی گوشی هوشمند نصب می‌کند تا عملکرد عکاسی 12S Ultra Concept edition را افزایش دهد. این شرکت ادعا می‌کند که لنز جدید به دستگاه کمک می‌کند تا هم تجربه‌ی گوشی‌های هوشمند در سطح پرچم‌دار و هم عکاسی حرفه‌ای را ارائه دهد.

درحالی‌که هنوز جزئیات دقیق دستگاه مشخص نیست، لی جون مدیرعامل این برند، جزئیاتی را در مورد دوربین‌ها به اشتراک گذاشت. 12S Ultra Concept edition ظاهراً 2 سنسور 1 اینچی را ارائه می‌دهد که یکی از آنها یک سنسور معمولی در تلفن‌های هوشمند است، درحالی که سنسور وسط ماژول با لنزهای خارجی جفت شده است.

علاوه بر این، این ماژول دارای یک لنز فوق عریض نیز می‌باشد، بااین‌حال لنز زوم وجود ندارد. قابلیت بزرگنمایی ممکن است فقط توسط لنز خارجی ارائه شود. در حال حاضر این تمام جزئیاتی است که این شرکت به‌صورت آنلاین به اشتراک گذاشته است. می‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که به‌زودی تیزرها و افشاگری‌های بیشتری منتشر شود، بنابراین برای به‌روزرسانی بیشتر در مورد این موضوع منتظر بمانید.

خبر مرتبط: