نرم افزار آب و هوای اپل، یکی از محبوب‌ترین نرم افزار‌های کاربردی در بین کاربران اپلی است. اکنون اخبار جدید منتشر شده به آزمایش قابلیت جدیدی اشاره می‌کند و این قابلیت افزودن بخش اخبار در نرم افزار Weather است.

اکنون کاربران در نرم افزار Weather اپل می‌توانند دمای هوای روز، وضعیت هوای روز، میزان باد و پیش‌بینی هوای ۱۰ روز آینده را مشاهده کنند. اما اکنون طبق گفته Cult of Mac، اپل در حال اضافه کردن بخش اخبار در نرم افزار Weather است.

طبق گفته این منبع خبری، اخبار اضافه شده درون نرم افزار آب و هوا، از نرم افزار Apple News تغذیه می‌کند. اما طبق اخبار و گزارش‌ها، وضعیت اخبار فوری آب و هوایی منتشرشده، در این بخش خبری درون نرم افزار Weather ظاهر نمی‌شود.

همچنین آزمایش کننده‌های نسخه بتا iOS 16.2 به این نکته نیز اشاره کرده‌اند که این ویژگی برای تمام شهرها در دسترس نیست و بلکه تنها در شهرهای بزرگ می‌توان از این قابلیت استفاده کرد. از این رو به احتمال زیاد شاهد این ویژگی در ایران نیستیم.

پیش‌تر نیز اپل بخش خبری را به نرم افزار Stocks اضافه کرده بود. گزارش‌های منتشر شدهاز تحلیلگران حاکی از آن بود که کاربران از عملکرد سرویس Apple News+ راضی نبودند و این موضوع می‌تواند راهی برای جذب کاربران به این سرویس باشد.

البته لازم به ذکر است که حضور این ویژگی در نسخه نهایی iOS 16.2 هنوز در هاله ای از ابهام است. چراکه اپل ممکن است در نسخه نهایی این قابلیت را حذف کند. اما با توجه به حضور این ویژگی در نسخه آزمایشی، می‌توان به حضور این قابلیت در نسخه نهایی iOS 16.2 نیز امیدوار بود.

اخبار منتشر شده در گذشته نیز به احتمال رونمایی از iOS 16.2 در آذر ماه اشاره می‌کرد و با توجه منبع این خبر که تحلیلگر معروف دنیای اپل، مارک گورمن است، می‌توان به صحت این خبر امیدوار بود.

نظر شما درباره حضور بخش اخبار در نرم افزار Weather چیست؟ به نظر شما این قابلیت می‌تواند به قدر کافی برای کاربران جذاب باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: اواخر آذر iOS 16.2 عرضه می‌شود