طبق تصاویر منتشر شده، کنسول بازی Lenovo Legion Go با کنترلرهای جداشدنی عرضه خواهند شد.

به تازگی تصاویری از کنسول بازی لنوو منتشر شده است که نشان می‌دهد این دستگاه با دو دسته‌ی جدا شدنی به بازار عرضه خواهد شد و رقیبی برای استیم دک و ایسوس راگ الای محسوب می‌شود.

لنوو در طراحی این کنسول از نینتندو سوییچ الهام گرفته است. کنترلرهای این دستگاه از طرفین بدنه اصلی دستگاه جدا می‌شوند و می‌توان از آن‌ها به صورت راه دور نیز استفاده کرد. اطراف این دو کنترلر نورپردازی RGB دیده می‌شود.

طبق اطلاعات منتشر شده، این کنسول با پردازنده AMD Ryzen 7040 و معماری Zen4 به بازار عرضه خواهد شد. گیمینگ لنوو به سیستم عامل ویندوز 11 مجهز شده تا تجربه‌ی روان‌تری را برای کاربران ارائه کند.

Lenovo Legion Go

این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با حاشیه‌های نسبتا باریک خواهد بود. در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به رزولوشن یا نرخ تازه‌سازی آن نشده است. در پشت بدنه این دستگاه گیمینگ یک پایه نگهدارنده وجود دارد که برند Legion روی آن حک شده است. در قسمت فوقانی این پایه یک بخش مشبک دیده می‌شود که به نظر می‌رسد مربوط به خروجی هوا و سیستم خنک کننده خواهد بود.

نکته جالب در مورد این دستگاه این است که در قسمت پشت آن می‌توان مجموعه‌ای از دکمه‌ها شامل تمام دکمه‌های استاندارد صنعت بازی را مشاهده کرد. کنسول بازی Lenovo Legion Go به یک جک هدفون و یک اسلات microSD مجهز می‌شود. همچنین دو درگاه USB-C، یک دکمه روشن و خاموش و یک کنترل صدا نیز برای این کنسول در نظر گرفته شده است.

تا کنون هیچ قیمتی برای کنسول یاد شده مشخص نشده ولی به نظر می‌رسد این دستگاه گیمینگ با قیمت بالایی عرضه شود. باید دید با احتمال قیمت بالای این کنسول بازی، گیمرها تمایلی برای خرید این دستگاه خواهند داشت یا خیر.

اخبار مرتبط: مشخصات کنسول بازی Legion Go لنوو فاش شد