تیزر جدیدی از هواوی Pura 70 منتشر شده که نشان می‌دهد هواوی با سری P خداحافظی کرده و علاوه‌بر آن رنگ‌بندی و پیکربندی سری جدید هم مشخص شد.

طی ماه‌های گذشته گزارش‌های زیادی درباره سری پرچمداران جدید هواوی یعنی هواوی P70 منتشر شده بود. براساس یک پوستر درز کرده سری جدید قرار بود ۱۴ فروردین ماه معرفی شود؛ اما خبری از آن نبود. اکنون و باگذشت چند هفته از آخرین گزارش، هواوی تیزر جدیدی از سری هواوی Pura 70 منتشر کرده که نشان می‌دهد سری P با پرچمداران سال گذشته به پایان مسیر خود رسیده است.

سری P اولین‌بار سال ۲۰۱۲ معرفی شد و باانتشار پوسترهای جدید و اعلامیه هواوی، به‌نظر می‌رسد این سری پس از ۱۱ سال به پایان مسیر خود رسیده است. اگرچه اطلاعات زیادی از هواوی درباره سری جایگزین Pura 70 منتشر نشده، افشاگر نام‌آشنا Digital Chat Station در گزارش اخیر خود اطلاعاتی را درباره آن به اشتراک گذاشته است. وی نوشت که سری Pura 70 در ۴ نسخه معرفی خواهد شد: Pura 70، Pura 70 پرو، Pura 70 پرو پلاس و Pura 70 اولترا.

هواوی Pura 70

در ادامه این گزارش پیکربندی و رنگبندی سری Pura 70 فاش شده است. براین اساس Pura 70 با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی در ۴ رنگ آبی، مشکی، سفید و قرمز معرفی خواهد شد. مدل پرو در ۲ پیکربندی با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی عرضه شده که حافظه داخلی آنها ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت خواهد بود. همچنین برای نسخه پرو ۳ رنگ سفید، بنفش و مشکی درنظر گرفته شده است.

Pura 70 پرو پلاس با حافظه داخلی مشابه نسخه پرو توسعه یافته، اما به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی مجهز شده است. این نسخه در ۳ رنگ نقره‌ای روشن، سفید و مشکی عرضه می‌شود. علاوه‌بر آن در این گزارش به نسخه ویژه «Lezhen» اشاره شده است، اما اطلاعاتی در این زمینه وجود ندارد. درانتها نسخه اولترا به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی مجهز می‌شود. این نسخه فقط در ۲ رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد، البته رنگ‌های این نسخه حالت سرامیکی دارند و کاملا مشابه سفید و مشکی نسخه‌های دیگر نیستند.

در ویدیو رسمی تبلیغاتی هواوی، طراحی ماژول دوربین در پنل پشتی سری Pura 70 قابل مشاهده است، البته اطلاعات خاصی به‌ما نمی‌دهد. Pura 70 به ماژول دوربین مثلثی شکل مجهز شده است که ۲ دوربین بزرگ‌تر و یک دوربین کوچک‌تر در آن قرار می‌گیرند. همچنین فلش LED درون آن قابل مشاهده است. باتوجه به اعلام رسمی هواوی و انتشار پوستر و ویدیو تبلیغاتی به‌نظر می‌رسد فاصله زیادی تا معرفی سری Pura 70 هواوی باقی نمانده است. بنابراین طی روزهای آینده ممکن است اطلاعات بیشتری از آن درز کند.

اخبار مرتبط: