گوشی هواوی نوا 12S با شماره مدل FOA-LX9 که همان شماره مدل هواوی نوا ۱۱ است در IMEI دیده شد که نشان می‌دهد مشخصات فنی آن تفاوتی با نسخه سال گذشته ندارد.

شرکت هواوی سال گذشته عملکرد بسیار موفقیت آمیزی در بازار داشت و گوشی‌های پرچمدار و تاشو این شرکت فروش بی‌نظیری در بازار چین داشتند. این شرکت علاوه‌بر نوآوری، بهترین قابلیت‌های گوشی‌های موجود را هم در گوشی‌های خود عرضه کرده و ۲ ماه قبل سری هواوی نوا ۱۲ و ۱۲ پرو با ۲ دوربین سلفی و ناچ مشابه داینامیک آیلند اپل راهی بازار شد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت هواوی درحال توسعه سری نوا ۱۲ است و نسخه جدیدی را به این سری اضافه خواهد کرد.

ویژگی های هوآوی 12 اس فاش شد

جدیدترین گوشی سری موفق چینی، هواوی نوا 12S نام دارد. این دستگاه قرار است طی هفته‌های آینده معرفی شود و زمان زیادی تا رونمایی از آن باقی نمانده است. با بررسی مشخصات درز کرده از نوا 12S مشخص شد این دستگاه به‌عنوان نسخه اقتصادی نوا ۱۲، تفاوت‌های جزئی با هواوی نوا ۱۱ داشته و عملا یک دستگاه با ۲ نام متفاوت هستند. درحقیقت این مسئله آنقدر پررنگ است که می‌توان هواوی نوا 12S را همان نوا ۱۱ با تغییر نام تجاری دانست. در ادامه به بررسی مشخصات فاش شده از این دستگاه می‌پردازیم.

هواوی نوا 12S با شماره مدل FOA-LX9 شناخته می‌شود. شماره مدل این دستگاه اهمیت زیادی دارد، زیرا همان شماره مدل هواوی نوا ۱۱ است و نشان می‌دهد ۲ دستگاه تفاوت اساسی با یکدیگر نخواهند داشت و فقط در جزئیات اختلاف دارند. این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز می‌شود؛ البته خبری از مودم 5G نخواهد بود که به‌دلیل تحریم‌های آمریکا علیه هواوی است. هنوز تاریخ عرضه هواوی نوا 12S مشخص نشده، بااین حال در پایگاه داده IMEI قرار گرفته و احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود.

اخبار مرتبط: