لیست مشخصات سری هواوی P70 که در ۴ نسخه عرضه می‌شود شامل دوربین اصلی، نمایشگر، دوربین سلفی، باتری و شارژ به‌همراه تاریخ معرفی که ۱۴ فروردین است لو رفت.

اخیرا شایعات زیادی درباره پرچمداران بعدی هواوی یعنی سری P70 منتشر شده است. باافزایش شایعات به‌نظر می‌رسید که فاصله زیادی تا معرفی و عرضه سری هواوی P70 باقی نمانده باشد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که علاوه‌بر لیست مشخصات، تاریخ معرفی پرچمداران بعدی هواوی را نیز مشخص می‌کند.

اسکرین شات جدیدی از پوستر تبلیغاتی هواوی در پلتفرم چینی ویبو منتشر شده است که نشان می‌دهد سری P70 ۲ آوریل مصادف با ۱۴ فروردین ساعت ۱۰ صبح به‌وقت تهران معرفی می‌شود. درکنار این افشا، گزارش دیگری منتشر شد که لیست تمامی مشخصات سری هواوی P70 را به نمایش می‌گذاشت. اولین نکته درباره این سری، عرضه در ۴ نسخه هواوی P70، P70 پرو، P70 پرو پلاس و P70 آرت است. بااین حال این مسئله هنوز تایید نشده و ممکن است درنهایت ۴ نسخه وجود نداشته باشد.

در ادامه گزارش آمده است که هر ۴ نسخه سری P70 باز هم به تراشه محبوب کرین 9000S مجهز می‌شوند. همچنین سری P70 به نمایشگر‌ّای LTPO OLED در ابعاد ۶.۵۸ برای نسخه پایه و ۶.۷۶ برای ۳ نسخه دیگر مجهز می‌شود. مدل‌های پرو و پرو پلاس به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 سونی برای دوربین اصلی مجهز می‌شوند و برای دوربین اصلی مدل پایه از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OV50H استفاده شده است. علاوه‌بر آن تمامی نسخه‌ّا به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

ظرفیت باتری سری هواوی P70 باتوجه به نسخه بین ۵۰۰۰ تا ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت و شارژ بین ۸۰ تا ۸۸ وات متغیر است. بااین حال تفاوت چندانی میان آنها وجود ندارد. اگر اطلاعات فاش شده دقیق باشند، احتمالا هواوی P70 با قیمت حدود ۷۰ دلار برای پیکربندی پایه و هواوی P70 آرت حدود ۱۴۰۰ دلار به فروش خواهند رسید. بااین حال همان‌طور که اشاره شد، هنوز هیچ‌یک از اطلاعات درز کرده تایید نشده و باید منتظر درز اخبار بیشتر یا معرفی رسمی بمانیم.

اخبار مرتبط: