هواوی به تازگی دو تبلت جدید خود، میت‌پد پرو 12.2 و میت‌پد 12 ایکس را با نمایشگرهای 12 اینچی روانه بازار کرده و اکنون این محصولات در بازارهای بریتانیا و اروپا نیز در دسترس قرار گرفته‌اند.

برای مدل میت‌پد پرو 12.2 (با نمایشگر OLED) هواوی یک استراتژی قیمت‌گذاری تهاجمی در نظر گرفته است. این تبلت با قیمت 699.99 پوند در بریتانیا و 999 یورو در اروپا عرضه می‌شود. اما در مورد مدل میت‌پد 12 ایکس، هواوی تصمیم گرفته است تا در برخی از بازارهای اتحادیه اروپا، از جمله آلمان، قیمت بالاتری را برای این محصول در نظر بگیرد. به‌عنوان مثال، این تبلت در آمازون آلمان با قیمت 748 یورو به فروش می‌رسد که نسبت به قیمت آن در بریتانیا (549.99 پوند) به طور قابل‌توجهی بالاتر است.

این تصمیم هواوی برای افزایش قیمت میت‌پد 12 ایکس در برخی بازارهای اروپایی، در حالی‌که برای مدل Pro قیمت یکسانی در نظر گرفته شده است، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ممکن است عوامل مختلفی مانند هزینه‌های واردات، مالیات‌ها، رقابت با سایر محصولات در بازار یا حتی استراتژی‌های خاص بازار هر کشور در این تصمیم‌گیری نقش داشته باشند.

هواوی میت‌پد پرو 12.2 و 12 ایکس

هواوی میت‌پد پرو 12.2 با طراحی زیبا و باریک خود، تنها 5.5 میلی‌متر ضخامت و 508 گرم وزن دارد. نمایشگر OLED با سایز 12.2 اینچی آن با رزولوشن بالا و نرخ نوسازی 144 هرتز، تصاویری با کیفیت بسیار بالا و روان ارائه می‌دهد. پوشش ضد انعکاس PaperMatte نیز باعث می‌شود تا استفاده از این تبلت برای کارهای طولانی مدت، به‌خصوص برای هنرمندان و طراحان، بسیار راحت‌تر باشد.

این تبلت با مشخصات فنی قدرتمند خود، از جمله 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی، توانایی اجرای روان‌ترین برنامه‌ها و بازی‌ها را دارد. دوربین‌های باکیفیت آن نیز برای عکاسی، فیلمبرداری و تماس‌های ویدیویی مناسب هستند. باتری پرظرفیت 10100 میلی‌آمپرساعتی نیز به همراه شارژ سریع 100 واتی، امکان استفاده طولانی‌مدت از تبلت را فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته میت‌پد پرو 12.2، نمایشگر PaperMatte آن است که تجربه نوشتن با قلم M-Pencil را بسیار طبیعی و شبیه به نوشتن روی کاغذ می‌کند. این ویژگی برای هنرمندان و طراحانی که به‌دنبال یک ابزار حرفه‌ای برای خلق آثار هنری هستند، بسیار جذاب خواهد بود.

هواوی میت‌پد 12 ایکس با نمایشگر 12 اینچی PaperMatte خود، تصاویری باکیفیت بسیار بالا و رنگ‌های زنده ارائه می‌دهد. رزولوشن 2.8K و نرخ نوسازی قابل تنظیم تا 144 هرتز، تجربه‌ای روان و لذت‌بخش را برای تماشای فیلم، بازی و کار با این تبلت فراهم می‌کنند. پوشش ضد انعکاس PaperMatte نیز باعث کاهش خستگی چشم در استفاده طولانی‌مدت می‌شود.

هواوی میت‌پد پرو 12.2 و 12 ایکس

این تبلت با بهره‌گیری از سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 و سخت‌افزار قدرتمند، عملکردی روان و سریع را ارائه می‌دهد. گزینه‌های مختلف رم و حافظه داخلی نیز به کاربران امکان انتخاب متناسب با نیازهای خود را می‌دهند. دوربین‌های این تبلت برای عکاسی، فیلمبرداری و تماس‌های ویدیویی مناسب هستند.

باتری قدرتمند 10100 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات، امکان استفاده طولانی‌مدت از تبلت را فراهم می‌کند. همچنین، وجود قابلیت‌های ارتباطی متنوع مانند Wi-Fi دو بانده، بلوتوث 5.2 و USB Type-C، راحتی استفاده از این تبلت را افزایش می‌دهد.