بر طبق اعلام رسمی، تاریخ انتشار هواوی میت پد پرو 12.2 برای عرضه جهانی در 19 سپتامبر (29 شهریور) در نظر گرفته شده است.

تبلت جدید هواوی چندی پیش در بازار چین به صورت رسمی منتشر شد و حال نوبت به عرضه جهانی آن رسیده است. نسخه جهانی این دستگاه قرار است با صفحه نمایشی از جنس PaperMatte منتشر شود که صفحه‌ای روشن و واضح را حتی در بدترین شرایط محیطی، تحویل کاربر می‌دهد. استفاده از این تکنولوژی در صفحه نمایش، باعث می‌شود کار با این دستگاه راحت‌تر شده و در محیط‌های مختلف نیز بتوانید از آن استفاده کنید.

علاوه بر تاریخ انتشار هواوی میت پد پرو 12.2، می‌دانیم که یکی از اپلیکیشن‌های محبوب آن در نسخه جهانی بروزرسانی ویژه دریافت کرده است. در نسخه جدید، به اپلیکیشن GoPaint قلمو و تنظیمات جدیدی اضافه شده که تا تبدیل به شبیه‌ساز دقیق نقاشی در دنیای واقعی شود. بدین ترتیب می‌توان نقاشی‌های دیجیتالی بسیار با کیفیتی ساخت که شباهت زیادی به واقعیت دارند. سایر ویژگی‌های این تبلت مشابه نسخه چینی خواهد بود.

تاریخ انتشار هواوی میت پد پرو 12.2

نسخه چینی هواوی میت پد پرو 12.2 شامل صفحه نمایشی 12.2 اینچی از جنس OLED با رزولوشن 2.8K است که حداکثر روشنایی آن به 2000 نیت نیز می‌رسد. از سایر جزئیات آن می‌توان به نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، پشتیبانی از طیف رنگی P3 و نسبت صفحه 3:2 اشاره کرد. در بخش سخت‌افزار، این دستگاه از پردازنده 7 نانومتری Kirin 9000S استفاده می‌کند و یک باتری غول‌پیکر 10000 میلی‌آمپرساعتی در خود دارد که با شارژری 100 واتی به صورت سریع شارژ می‌شود. در جلو دوربینی 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و ویدئوهای سلفی در نظر گرفته شده و در پشت دستگاه نیز دو دوربین قرار دارد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بوده و تصاویری با کیفیت راضی‌کننده برای کاربران به ثبت می‌رساند. در زمینه صدا نیز هشت اسپیکر برایش در نظر گرفته شده تا انواع صداها، با فرکانس کم یا زیاد را با کیفیتی شنیدنی پخش کند.

تبلت جدید هواوی از کیبورد هواوی استار لیپ نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن برای تایپ برخی کارهای مهم خود استفاده کنید. علاوه بر آن، این کیبورد جایگاهی برای شارژ قلم لمسی M-Pencil داشته و به کمک برخی ویژگی‌های پیشرفته، می‌توان حتی با یک دست نیز با این دستگاه کار کرد!

علاوه بر این تبلت جدید، شرکت هواوی قصد دارد به زودی ساعت هوشمند Watch GT 5 را نیز به بازار جهانی عرضه کند. چندی پیش طراحی ظاهری و جزئیات سخت‌افزاری این ساعت هوشمند لو رفت که نوید محصولی هیجان‌انگیز از این غول چینی را می‌دهد. جدیداً یک خرده‌فروشی انگلیسی اقدام به لیست آن در وبسایت خود کرد که باعث شد قیمتش نیز لو برود.