طبق تیزر منتشر شده، هواوی طی مراسمی قصد دارد ساعت هوشمند جدید خود را هفته آینده معرفی کند.

شرکت هواوی طی هفته آینده قصد برگزاری رویدادی در شهر بارسلونا جهت رونمایی از یک یا دو ساعت هوشمند جدید خود را دارد. این رویداد در تاریخ ۲۳ شهریور ماه برگزار خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، این مراسم متمرکز بر محصولات پوشیدنی این شرکت و استراتژی‌های مربوط به آن خواهد بود.

در پوستر منتشر شده از این مراسم به موضوع مد و فشن و نگاه به جلو تاکید شده است. تیزر این رویداد، حاشیه دو ساعت هوشمند متفاوت را نشان می‌دهد که یکی از آن‌ها ظاهری ساده و دیگری ظاهری حرفه‌ای دارد. بنابراین، می‌توان حدس زد که این شرکت قصد رونمایی دو ساعت هوشمند را دارد.

New Huawei watch

مراسم قبلی این شرکت برای معرفی ساعت‌های هوشمند در اردیبهشت ماه برگزار شد و طی آن از واچ ۴ و واچ ۴ پرو رونمایی شد. این دو محصول جدید از سیستم عامل HarmonyOS 3.0 بهره می‌برند. مدل پرو این ساعت دارای صفحه نمایش ۱.۵ اینچی امولد با شیشه یاقوت کبود است. بدنه ۴۸ میلی‌متری آن از آلیاژ تیتانیوم TC4 ساخته شده که سه برابر قوی‌تر از تیتانیوم معمولی است. واچ ۴ معمولی با بدنه‌ای از فولاد ضد زنگ ۴۶ میلی‌متری عرضه شد. هر دو ساعت دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن هستند و در برابر آب تا فشار ۵ اتمسفر مقاومت دارد.

این دستگاه‌ها عملکردهای مختلف، مرتبط با سلامتی، از جمله اندازه‌گیری اکسیژن خون و تجزیه و تحلیل ضربان قلب و داده‌های سلامت تنفس شما را در یک گزارش جمع می‌کنند. هواوی در سال‌های اخیر تلاش کرده است که حضور پر رنگی در بازار فناوری داشته باشد. این شرکت در تولید تراشه Kirin 9000s به پیشرفت خوبی رسید و باید دید این دو ساعت هوشمند جدید خود را با چه قابلیت‌هایی عرضه خواهد کرد. در حال حاضر درباره مشخصات ساعت‌های هوشمند جدید هواوی اطلاعی در دست نیست.

اخبار مرتبط: هواوی واچ ۴ با قابلیت ارتباطات ماهواره ای عرضه خواهد شد